اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

حضور در صحنه انتخابات موجب بیمه شدن نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای بی تفاوت کردن مردم ایران در انتخابات گفت: حضور در صحنه انتخابات موجب بیمه شدن نظام می‌شود.

حضور در صحنه انتخابات موجب بیمه شدن نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حبیب الله موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان سمیرم شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات پایه‌های نظام را تحکیم و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور همیشگی و سرنوشت ساز خود به همگان اراده و اقتدار ماندگار خویش رانشان داده‌اند و در این انتخابات نیز با حضور فعال و آگاهانه، حمایت خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی به همگان ثابت می‌کنند.

خطیب جمعه سمیرم به برخی ویژگی‌های نامزدهای اصلح برای مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس مکان تصمیم‌گیری برای همه کشور است، پس کسانی باید به مجلس بروند که آگاه، شجاع و دلسوز مردم و جامعه باشند و در مقابل تهدید و تطمیع دشمنان نلرزند.

وی ادامه داد: حضور قدرتمند و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای ضمن آنکه اراده ملی را برای توسعه و پیشرفت کشور تقویت می‌کند، مایه دلگرمی و امیدواری مسلمانان جهان و جنبش‌های اسلامی در منطقه می‌شود.

موسوی با بیان اینکه مجلس ثمره خون پاک شهیدان است، یاد آور شد: کاندیداهای نمایندگی مجلس و هواداران آن‌ها باید در رفتار ،کردار و گفتار خود شئونات اسلامی را رعایت کنند و به خاطر منافع شخصی و زودگذر ارزش‌ها و اصول جامعه اسلامی را مخدوش نکنند.

وی بر رعایت شئونات اخلاقی در تبلیغات تأکید کرد و گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس و هواداران آن‌ها باید در رفتار ،کردار و گفتار خود شئونات اسلامی را رعایت کنند و به خاطر منافع شخصی و زودگذر ارزش‌ها و اصول جامعه اسلامی را مخدوش نکنند.

امام جمعه سمیرم اضافه کرد: امروز با وضع کنونی و وجود دشمنان بسیار علیه ایران و تبلیغات در رسانه‌های مختلف، حضور در انتخابات برای هر یک از ما یک وظیفه واجب و شرعی است.

وی حضور در صحنه انتخابات را موجب بیمه شدن نظام دانست و افزود: دشمنان نظام در تلاش هستند تا مردم را از حضور در صحنه‌های سیاسی و به خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مأیوس و بی تفاوت کنند.

موسوی ادامه داد: تمامی کسانی که واجد شرایط رأی هستند باید در 12 اسفند پای صندوق‌های رای حضور یابند تا پاسخی دندان شکن به دشمنان نظام و انقلاب دهند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول