اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر خبرگزاری فارس برگزار می‌شود

مصاحبه با کاندیداهای نمایندگی مجلس در قزوین امروز کلید خورد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان قزوین از آغاز مصاحبه‌های انتخاباتی با کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم به منظور پر شور کردن انتخابات از امروز خبر داد.

مصاحبه با کاندیداهای نمایندگی مجلس در قزوین امروز کلید خورد

علیرضا ضرغامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین در راستای پر شور کردن انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه، مصاحبه‌های انتخاباتی با تمامی کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: تمامی کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند می‌توانند نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای نمایندگی مجلس را در قالب مصاحبه با خبرگزاری فارس مطرح کنند.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان قزوین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی، مجلس از جایگاه رفیعی برخوردار است و در موقعیت کنونی که میوه انقلاب اسلامی به شکل بیداری اسلامی و خروش جوانان مسلمان در تمام جهان طنین‌انداز شده، چشم مستضعفان و آزادگان به انتخابات پیش رو است که خبرگزاری فارس نیز در راستای رسالت خطیر خود در  عرصه خبر رسانی، این فرصت را برای بیان دیدگاه‌های کاندیداها به منظور پر شور کردن انتخابات در اختیار نامزدها قرار داده است تا علاوه بر سهیم بودن در خلق حماسه 12 اسفند توسط مردم، فضایی شفاف را برای انتخاب صحیح ترسیم کند.

ضرغامی یادآور شد: نمایندگان نامزدهای نمایندگی مجلس نهم در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان قزوین می‌توانند از طریق تماس با دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین (02813773727) و یا ارسال پیامک به شماره 09385190751 آمادگی خود را جهت انجام مصاحبه اعلام کنند.

سه حوزه انتخابی قزوین، آبیک و البرز، بویین‌زهرا و تاکستان، 45 نامزد انتخاباتی دارند که از این تعداد، چهار نفر با رأی مردم راهی مجلس می‌شوند.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول