اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

مردم در انتخابات اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمن تمام حواس خود را معطوف انتخابات کرده است گفت: مردم باید با شرکت گسترده در انتخابات اقتدار ملی را به نمایش گذاشته و به دشمنان ثابت کنند که همچنان وفادار به انقلاب اسلامی هستند.

مردم در انتخابات اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: مردم باید بدانند رأی آنها رأی مسئولان و نظام بوده و دولت به رأی آنان احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه کسانی را مردم برای مجلس شورای اسلامی انتخاب ‌کنند که امین و اصلح و مدافع حقوق ملت در اجرای عدالت در جامعه باشند تصریح کرد: انتخابات در ایران همواره در صحت و سلامت کامل برگزار شده چرا که مسئولان همواره به رأی مردم احترام می‌گذارند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم با انتخاب اصلح و شایسته نشان می‌دهند که از آگاهی و دقت نظر در تعیین سرنوشت و آینده کشور برخوردارند افزود: داشتن نمایندگانی مقتدر، متعهد و متخصص در مجلس شورای اسلامی که محل قانونگذاری است می‌تواند در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی گره‌گشا و حلال مشکلات و نیازهای کشور باشد. 

دری نجف‌آبادی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات اصلح‌ترین، متخصص‌ترین و متعهدترین فرد را برای مجلس انتخاب کنند تا مجلس با تصویب قوانین سازنده کشور را در مسیر رشد و توسعه هر چه بیشتر قرار دهد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت گسترش حوزه‌های علمیه گفت: تربیت طلبه چه در بخش برادران و چه در بخش خواهران یکی از ضروری‌ترین نیازهای این استان است که باید به آن توجه جدی داشت.

خطیب جمعه اراک افزود: در حال حاضر 30 هزار دانشجو در این استان تحصیل می‌کنند که تنها 8 هزار طلبه در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مردم باید با توجه به فعالیت‌های حوزه‌های علمیه حمایت‌های مالی خود را از حوزه‌های علمیه افزایش دهند اظهار کرد: تاکنون از سوی دولت هیچ کمکی به حوزه‌های علمیه نشده است و این مردم هستند که باید به حوزه‌های علمیه کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به انفجار اخیر در عراق گفت: این انفجارها از سوی مخالفان اسلام است اما بدون شک هیچ تاثیری بر اهداف و آرمان‌های کشورهای اسلامی نخواهد گذاشت.

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به گرانی‌ها گفت: مسئولان باید در ایام نوروز نظارت‌های خود را افزایش داده و با گرانفروشان برخورد کنند مردم نیز باید از هزینه‌های بیهوده پرهیز کرده و به فقرا کمک کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول