اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

برنامه‌های دشمن برای جوسازی علیه انتخابات رصد شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که انتخابات 12 اسفند‌ماه یک انتخابات دشمن‌شکن است و برنامه‌های دشمن برای جوسازی علیه انتخابات رصد شده است.

برنامه‌های دشمن برای جوسازی علیه انتخابات رصد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه امروز اصفهان در مورد انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند‌ماه سال جاری اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر همیشه سرفراز انقلاب اسلامی در خطبه‌ دو هفته گذشته نماز جمعه تهران و آمادگی مردم در صحنه انتخابات، ناامیدی و شکست را برای دشمنان کشور به ارمغان می‌آوریم.

وی با اشاره به حضور اشخاصی که برای نامزدی مجلس نهم داوطلب شده‌ و از فیلتر‌های قانونی عبور کرده‌اند، تصریح کرد: بین عزیزان داوطلب که به طور حتم براساس تکلیف و خدمت‌رسانی وارد میدان شده‌اند، تفاوتی قائل نیستیم و تمام این افراد از احترام برخوردار هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه نامزدهای ورود به مجلس نهم با حضور خود گرما‌بخشی فضای انتخاباتی را در استان اصفهان به همراه داشته‌اند، تصریح کرد: این یک هفته باقی‌ مانده از انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه در چند ‌مدت گذشته و در زمان بررسی صلاحیت‌‌ها شاهد بروز تخلف خاصی نبودیم، تأکید کرد: ممکن است در برخی از مواقع حوادثی رخ داده باشد، اما در مجموع شاهد فضای خوبی بودیم.

اسماعیلی تأکید کرد: تجربه نشان داده در زمان رقابت‌های انتخاباتی و با توجه به فضای احساسی که به وجود می‌آید، برخی از هواداران نامزد‌های انتخاباتی براساس اضطراب و یا فشار وارده، دچار تخلفات قانونی می‌شوند که من در همین‌جا از این افراد برای دوری از این مقوله، می‌خواهم خود، پیش‌قدم شوند.

وی با بیان اینکه همه کشور مجموعه یک خانواده را تشکیل می‌دهد، تاکید کرد: از سیاه نمایی و تخریب علیه کاندیدا‌ها و نهاد‌های اجرایی باید دوری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در مورد سیاه‌نمایی برخی از‌ نامزد‌های انتخاباتی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام افراد باید برای سرافرازی کشور تلاش کنند، بنابراین در فضای انتخاباتی نباید دچار قضاوت‌های نادرست شویم.

وی بیان داشت: به دلیل گذرا بودن مسئله انتخابات که نشان‌ دهنده طبیعت چنین مراسمی است، تنها موردی که از اهمیت برخوردار است روسفیدی تمام افراد در پایان کار نزد پروردگار است، ادای تکلیف در مورد انتخابات با سیاه‌نمایی و تخریب هم‌خوانی ندارد،. سیاه‌نمایی به خدمات دولت و نظام مقدس اسلامی که تمام آنها در سایه ولایت پدید آمده است، لطمه می‌زند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خطاب به مراجع تقلید، اصناف، بازاریان و سایر اقشار جامعه گفت: علاوه بر فراخ نگریستن دستگاه‌های اجرایی به مقوله انتخابات، باید در راستای برگزاری فضای انتخاباتی با شور و هیجان تلاش کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول