اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

نگاه دشمنان به انتخابات مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشمنان نظام نگاه‌های خود را بر انتخابات معطوف کرده‌اند و تلاش خود را برای کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات به‌کار گرفته‌اند.

نگاه دشمنان به انتخابات مجلس نهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ظهر امروز جلسه توجیهی هیئت بازرسان و سربازرسان انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این نشست گفت: انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از مسائل حساسی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه‌های خود را بر آن معطوف کرده‌اند و تلاش خود را برای کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات منعطف کرده و ما باید در راستای مقابله با برنامه‌های دشمنان گام برداریم.

غلامحسین خسروی به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی با الگوبرداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند موتور محرک حرکت‌های جهانی در مقابله با دنیای کفر و استکبار و دست‌نشانده‌های آنها در سطح جهانی باشد.

وی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: حضور پرشور مردان و زنان بر سر صندوق‌های رأی یک پیروزی بزرگ برای امت مسلمان ایران اسلامی و مردم مسلمان خاورمیانه است.

خسروی بیان داشت: هیچ قانونی در کشور ما پیاده و اجرا نمی‌شود به غیر از اینکه مجلس شورای اسلامی آن را تایید کند و مردم با مشارکت در انتخابات مجلس می‌توانند در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند و نظر خود را اعلام کنند.

این مسئول تصریح کرد: اجرای دقیق و قانونمند انتخابات بر اساس آئین‌نامه‌های ابلاغی انتخابات امری بسیار مهم و ضروری است و در شهرستان دشتستان در این راستا حرکت خواهیم کرد.

فرماندار دشتستان ابراز داشت: همه امکانات و عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان آماده و مهیا است و با تمام توان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور گام برمی‌داریم.

خسروی با تاکید بر اهمیت وظایف بازرسین در برگزاری انتخاباتی سالم عنوان کرد: حوزه بازرسی نحوه اجرا و قانون را بر عهده دارد و باید با تمام توان در راستای اجرای این وظایف خطیر و مهم گام بردارند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول