اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

حضور در انتخابات تکلیفی دینی است / کاندیداها از تخریب و توهین به همدیگر پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردمی در انتخابات پیش رو از کاندیداها خواست که از توهین و تخریب دیگر نامزدها پرهیز کنند.

حضور در انتخابات تکلیفی دینی است / کاندیداها از تخریب و توهین به همدیگر پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: مردم مسلمان کردستان در طول تاریخ پرافتخار اسلامی خویش همواره حامی دین و مبانی اسلامی بوده‌اند و در این مسیر نیز در برابر انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلامی ایستادگی‌ کرده‌اند.

وی افزود: در طول عمر با برکت نظام اسلامی ایران نیز کردستانی‌های ولایت‌مدار با احساس مسئولیت دینی و ملی خویش همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی پیشرو بوده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: قوه مقننه یکی از ارکان نظام اسلامی برای اجرای احکام اسلامی در جامعه است چرا که این قوه با حضور نمایندگان مردم از همه نقاط کشور اقدام به وضع قوانین و مقررات نموده و بر همه فعالیت‌ها و تلاش‌های مجریان قانون نظارت دارد.

ماموستا راستی افزود: انتخابات یکی از شاخص‌های مهم مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و مشارکت گسترده مردم مسلمان ایران در این عرصه همواره توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده است.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای ملی و تکلیفی دینی برای همه ایرانیان دانست و خواستار احساس مسئولیت همگانی نسبت به این عرصه سرنوشت‌ساز شد.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از نامزدهای انتخاباتی خواست که با احترام به افکار و عقاید مردمی و در فضایی سالم به رقابت‌های انتخاباتی خویش بپردازند و از هرگونه تخریب و توهین به دیگر نامزدها پرهیز نمایند.

ماموستا راستی در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم‌ کردن هتک حرمت قرآن کریم توسط نظامیان ملحد آمریکایی در افغانستان خاطر نشان کرد: باید با اتحاد و همبستگی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی نماییم چرا که این اعمال هدفی جز خدشه‌دار کردن صفوف به هم پیوسته مسلمانان را دنبال نمی‌کند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: مسلمانان باید بدانند که یهود و نصارا همواره دشمنان سرسخت اسلام بوده و تا زمانی که همه مسلمانان را مطیع فرهنگ و تفکرات منحط خویش ننمایند هیچگاه دست از توطئه‌افکنی و هتک حرمت به آموزه‌های اسلامی بر نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول