اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یگ گام تا حماسه‌ای دیگر- 19

باقری: هر انتخابات باید با انتخابات نظیر خود مقایسه شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: هر کدام از انتخابات باید با انتخابات نظیر خود مقایسه شود.

باقری: هر انتخابات باید با انتخابات نظیر خود مقایسه شود

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات ریلست جمهوری جدا از انتخابات مجلس است و نباید این دو انتخابات را با یکدیگر مقایسه کرد.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم زنجان در انتخابات ریاست جمهوری دولت دهم افزود: در این انتخابات در زمینه مشارکت مردمی استان زنجان جز سه استان برتر کشور قرار گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از باشکوه‌ترین انتخابات برگزار شده در طول 33 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: در این انتخابات مردم جواب دندان‌شکنی به مزدوران و کشورهایی که قصد کارشکنی در کشور را داشتند، دادند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دولت نهم بیش از 85 درصد واجدان شرایط رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به برخی از کارشکنی‌های دشمنان در زمینه حضور نداشتن مردم در شعبه های اخذ رای افزود: خوشبختانه مردم ایران همواره هوشیار بوده و همواره حضور فعالی در موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

وی با اشاره به فتنه به وجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور با راه انداختن فتنه در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند که خوشبختانه این عمل آنها با حضور به موقع مردم در صحنه ناکام ماند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم کشور با حضور در شعبه های اخذ رای حماسه دیگری می آفرینند، افزود: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی 51 درصد از واجدان شرایط در شعبه‌های اخذ رای حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم پرشورتر از دوره گذشته شرکت می‌کنند، ادامه داد: هر انتخابات باید با انتخابات نظیر خود مقایسه شود.

حجت‌الاسلام باقری گفت: مقایسه انتخابات مجلس با انتخابات شورای شهر و یا انتخابات ریاست جمهوری کار درستی نبوده و هر انتخابات باید با دوره قبلی خود در همان زمینه مقایسه شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول