اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول اسفند ماه

پایان کار جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی از حماسه تا حماسه

خبرگزاری فارس: جشنواره ملی دانشجویی وبلاگ‌نویسی از حماسه تا حماسه اول اسفند ماه به کار خود پایان می‌دهد.

پایان کار جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی از حماسه تا حماسه

فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) و دبیر این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این جشنواره سال گذشته در سطح همین دانشگاه به منظور تکریم حماسه عظیم 9 دی و با هدف معطوف کردن توجه دانشجویان به فضای مجازی و فعالیت در این فضا برگزار شد اما در سال جاری با پیشنهاد معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح ملی به اجرا در می‌آید.

جهان‌بین افزود: جشنواره یاد شده در سه بخش‌ وبلاگ‌نویسی، طراحی پوستر و طراحی پس زمینه و با محوریت بخش وبلاگ‌نویسی در هشت محور برگزار می‌شود که از جمله محورهای آن می‌توان به‌ 9 دی مردم و دفاع از ولایت، 9 دی، مردم و حمایت از آرمان فلسطین، 9 دی، مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، 9 دی و نسل سوم اشاره کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: پس از ارسال پوستر جشنواره به دانشگاه‌های سراسر کشور، جشنواره از نهم دی ماه شروع به کار کرد و علاقه‌مندان به شرکت در آن تا پانزدهم بهمن ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در محل معاونت فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره‌) ارسال کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره‌) تصریح کرد: تاکنون 193 اثر از دانشگاه‌های کشور به دبیرخانه رسیده که از این تعداد در مرحله اولیه 130 اثر به بخش داوری راه یافته است و در پایان 10 نفر از شرکت‌کنندگان برتر، موفق به کسب جوایز ویژه و تندیس جشنواره خواهند شد.

جهان‌بین با تاکید بر اینکه داوری آثار تا تاریخ هجدهم بهمن ماه به پایان می‌رسد عنوان کرد: بخش وبلاگ‌نویسی در دو قسمت فنی و محتوایی داوری می‌شود که داوری بخش فنی را مجید بذر‌افکن، محمد‌مهدی تهرانی، وحید جلیلی و محمد صالح‌مفتاح بر عهده دارند و بخش محتوایی را حسن میثمی، محمد‌رضا باقری، امیر گروسی و محمد الیاس قنبری داوری می‌کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.azhemase.com مراجعه کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره‌) در ادامه برخی از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب برای کارمندان دانشگاه در روز هجدهم ماه جاری و اجرای مسابقه کتابخوانی برای کارمندان، استادان و خانواده های آنان از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول