اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نخست اعزام به حج صورت گرفت

اعزام 6 هزار عمره‌گزار از استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام 6 هزار نفر در مرحله نخست حج عمره از استان زنجان خبر داد.

اعزام 6 هزار عمره‌گزار از استان زنجان

محمود فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، گفت: اعزام مرحله نخست حج عمره از 14 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروازهای حج عمره از بهمن ماه انجام می‌شود، افزود: پروازهای مرحله نخست حج عمره تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام 6 هزار نفر در مرحله نخست حج عمره از استان زنجان خبر داد و یادآور شد: این افراد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.

وی از آغاز مرحله دوم نام‌نویسی حج عمره از فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: این افراد در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

فیضی با اشاره به اعزام 4 هزار نفر در مرحله دوم نام‌نویسی‌ها خاطرنشان کرد: اعزام زائران مرحله دوم از ماه رجب آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری 9 کاروان به حج تمتع اعزام شدند، یادآور شد: چهار کاروان مدینه قبل و پنج کاروان مدینه بعد بودند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام یک هزار و 460 زائر از استان زنجان به حج خبر داد و افزود: با عوامل خدماتی این میزان به یک هزار و 620 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه افرادی که تا 31 اردیبهشت سال 84 نام‌نویسی کرده بودند در سال جاری به حج مشرف شدند، خاطرنشان کرد: امیدارویم در سال جاری نیز اعزام زائران به حج تمتع بدون مشکل انجام شود.

فیضی با اشاره به اینکه سهمیه استان زنجان در سال جاری اعزام یک هزار و 500 نفر است، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان از 11 تا 22 بهمن ماه سال جاری برای حج عمره نام‌نویسی کردند، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان افزود: زوج‌های جوان می‌توانند تا 20 اسفند ماه سال جاری با در دست داشتن کد رهگیری از نتیجه قرعه‌کشی خود آگاه شوند.

وی یادآورد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات که از تاریخ 19 اسفند ماه سال جار تا 11 خردادماه سال آینده در سامانه حج نام‌نویسی کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ نام‌نویسی خود در کاروان‌ها مطلع شوند.

فیضی گفت: افراد می‌توانند تا تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری نسبت به قطعی کردن تشرف خود به دفاتر خدمات زیارتی مجاز در سطح استان مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول