اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

امانتداری در انتخابات برگرفته از معارف اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: حفظ امانتداری در انتخابات اندیشه پاک برگرفته از احکام اسلامی است که مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید آن را مد نظر و ملاک کار خود قرار دهند.

امانتداری در انتخابات برگرفته از معارف اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه توجیهی معتمدان شعب اخذ رأی اظهار داشت: اگر مجریان و عوامل انتخابات با حفظ قانون‌مداری، امانتداری و حفظ حقوق مردم را در صحنه انتخابات مد نظر قرار دهند به یقین نتایج به دست آمده مورد احترام، باور و اطمینان مردم می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حفظ امانت الهی در عرصه انتخابات نیز نمود و جلوه‌ای شایسته پیدا می‌کند چرا که رأی مردم به عنوان امانتی از سوی مردم در دست برگزارکنندگان انتخابات است تا یک صحنه پرشور از دلدادگی مردم رقم بخورد.

عباداللهی خاطر نشان کرد: باور و اعتماد مردم که در سایه رعایت اصول پدیدار می‌آید خود دفع‌کننده بسیاری از ترفندها و توطئه‌ها است که نظام استکباری سعی می‌کنند این امر را مورد هجمه و تهدید واقعی قرار دهند.

این مسئول تلاش دشمن را در شایعه‌پراکنی و مخدوش نشان دادن فضای انتخابات از تلاش‌های بی‌ثمر توصیف کرد و ادامه داد: حفظ قانون و بی‌طرفی در عرصه انتخابات تمام شک و تردیدها را از بین می‌برد و اهداف پلید نظام استکباری را در به هم زدن تعادل و تعامل در عرصه انتخابات نقش بر آب می‌کند.

وی معتمدان مردم را در حقیقت ناظران واقعی در سلامت و صحت انتخابات دانست و اضافه کرد: ما از کاندیداها انتظار داریم با پرهیز از برخی رفتارهای غیرمنطقی و بزرگ‌نمایی در صحنه تبلیغات به تشویش اذهان عمومی کمک نکنند بلکه روشنگری‌ها را مد نظر و ملاک کار خود قرار دهند.

به گزارش فارس، فرماندار نیر از طرفداران و حامیان کاندیداها نیز خواست در صحنه انتخابات نمایشی عظیم از وفاداری به نظام، تعامل و همکاری را در ارتباط با سلامت انتخابات با مجریان و عوامل داشته باشند.

عباداللهی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای گروه‌های دخیل در انتخابات اشاره کرد و گفت: ‌این برنامه‌ریزی‌ها در روزهای گذشته انجام شده و این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط همراه با امانتداری و صحت و سلامتی کامل است.

در جلسه مشابهی در نمین نیز فرماندار شهرستان نمین افزود: از فردا با آغاز تبلیغات انتخاباتی با تخلفات به شدت برخورد می‌شود.

سید تقی دریتیم در همایش بازرسان و سر بازرسان انتخابات در شهرستان نمین بیان کرد: ما معتقدیم همه باید با احترام به قانون و رفتار عقلانی از برخی نگرش‌ها و حرکت‌های تنش‌آفرین پرهیز کنیم و اجازه ندهیم سلامت انتخابات دچار هوا و هوس زودگذر و فردی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان نمین مقدمات برگزاری سالم انتخابات مهیا شده و از فردا نیز با آغاز تبلیغات انتظار می‌رود شور و نشاط این منطقه را فرا بگیرد.

فرماندار شهرستان نمین با تشریح وظایف بازرسان و سر بازرسان بر ضرورت ارایه گزارش تخلفات انتخاباتی و رعایت اصل تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات در عین رعایت بی‌طرفی کامل از سوی بازرسان و سر بازرسان انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول