اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر سال صورت می‌گیرد

مراجعه 600 هزار نفر به کلینیک درمانی جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: کلینیک فوق‌تخصصی هنری جهرم سالانه میزبان 600 هزار نفر از هموطنان جنوب استان فارس است.

مراجعه 600 هزار نفر به کلینیک درمانی جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین، بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای بیمارستان استاد مطهری جهرم طی سخنانی با بررسی اقدامات درمانی در سطح این شهرستان اظهار داشت: کلینیک هنری جهرم در سال  گذشته 600 هزار مراجعه کننده از جنوب استان فارس و کشور داشته که این امر در جای خود بی‌سابقه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اورژانس‌های بیمارستانی، پیش‌بیمارستانی و حاکمیت بالینی است افزود: بیمارستان پیمانیه جهرم جزو 56 بیمارستان برتر کشور در مورد حاکمیت بالینی قرار گرفته و  بیمارستان مطهری این شهرستان نیز امسال در بحث اعتبار بخشی در سطح کشور رتبه خوبی به دست آورده است.
تدین با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جهرم جزو 15 دانشگاه نخست اجرا کننده طرح قانون بهره‌وری نظام سلامت بوده، که به طور دقیق قانون را اجرا کرده است ابراز داشت: بیمارستان استاد مطهری جهرم جزو 50 بیمارستان هیئت امنایی کشور است که در صورت اجرای این روند اختیارات وسیعی در تمام سطوح به این بیمارستان محول می‌شود.
محمدحسن دمشناس، رئیس سابق بیمارستان استاد مطهری جهرم نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد پنج ساله مسئولیت خود از همکاری مجموعه بیمارستان استاد مطهری و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جهرم تشکر کرد.
در پایان ضمن قدردانی از محمدحسن دمشناس، رضا صحرائی به عنوان رئیس جدید بیمارستان استاد مطهری جهرم معرفی شد.
به گزارش فارس، صحرائی پیش از این مسئولیت اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم را برعهده داشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول