اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نخستین پلی‌کلینیک فوق تخصصی بانوان در اصفهان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان و خیرین استان اصفهان، کلنگ تاسیس نخستین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بانوان در اصفهان زده شد.

نخستین پلی‌کلینیک فوق تخصصی بانوان در اصفهان کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این بیمارستان با نام حضرت خدیجه کبری (س) در پنج طبقه توسط یک خیر اصفهانی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 مترمربع و با زیربنای 6هزار متر در مرکز آموزش درمانی شهید بهشتی واقع در خیابان مطهری ساخته می‌شود.
این بیمارستان قرار است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخته شود و مدت زمان احداث آن با توجه به اهمیت حوزه درمان 20 ماه برنامه‌ریزی شده است.
همچنین این مجموعه که از مهم‌ترین بخش‌های آن اورژانس مجهز ویژه بانوان، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، آزمایشگاه،20 درمانگاه تخصصی و بانک خون بوده قادر است روزانه به حدود 3هزار نفر از بانوان در بخش‌های مختلف خدمات درمانی ارائه کند.
گزارش فارس حاکی است در این مراسم علاوه بر کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه (س)، وزیر بهداشت ICU پنج تخت‌خوابی بیمارستان شهید بهشتی را نیز افتتاح کرد و همچنین به طور نمادین مراسم روبان چینی NICU (آی.سی.یو ویژه نوزادان) این بیمارستان را که حدود یک ماه است بازسازی و تجهیز کامل شده است، انجام داد.
وزیر بهداشت در این مراسم همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان و خیرین به علت بازسازی کلیه بخش‌های فرسوده بیمارستان بهشتی تقدیر کرد و گفت: اکنون این بیمارستان نه تنها از لحاظ تجهیزات تخصصی پزشکی بلکه به علت معماری زیبا پس از بازسازی نیز نخستین بیمارستان زنان کشور محسوب می‌شود.
به گزارش فارس در مراسم کلنگ‌زنی نخستین و بزرگ‌ترین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنان در استان اصفهان که شامگاه گذشته در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار شد، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان، صمصام‌شریعت معاون امور عمرانی استانداری، باباگلی شهردار منطقه یک اصفهان، جهانبخش سلطانی هنرمند و بازیگر اصفهانی، میرلوحی دبیر مجمع خیرین اصفهان و جمعی از مسئولان بیمارستانی و دیگر خیرین حضور داشتند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول