اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی طلاب با رسانه‌های دیجیتال

نمایشگاه روحانیت و رسانه دیجیتال در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی و رسانه دیجیتال ویژه طلاب و نیز شبکه اطلاع‌رسانی اجتهاد افتتاح شد.

نمایشگاه روحانیت و رسانه دیجیتال در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید مهدی روحبخش، مدیر نخستین نمایشگاه فرهنگ و رسانه دیجیتال و سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی اجتهاد اظهار داشت: نخستین نمایشگاه فرهنگ و رسانه دیجیتال به منظور آشنایی بیشتر طلاب و خانواده آن‌ها با جدیدترین نرم‌افزار‌های حوزه علوم اسلامی از 29 بهمن تا 4 اسفند و با تخفیف70درصد در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افتتاح شد.

مدیر نخستین نمایشگاه فرهنگ و رسانه دیجیتال با بیان اینکه بیش از 700 عنوان نرم‌افزار در این نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نظیر شیوه‌های استفاده از پایگاه‌های اینترنتی و مراکز تخصصی و نمایشگاه عرضه محصولات سواد اطلاعاتی با 140 عنوان کتاب با موضوعات سواد اطلاعاتی و کامپیوتر و با محتوای اسلامی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیر نخستین نمایشگاه فرهنگ و رسانه دیجیتال در مورد بخش ویژه این نمایشگاه گفت: بخش ویژه این نمایشگاه با موضوع انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای با محتوای اسلامی با  90 عنوان بازی رایانه‌ای و 80 عنوان انیمیشن به منظور آشنایی بیشتر طلاب و خانواده‌های آنان با انیمیشن‌های مفید و سرگرم کننده و بازی‌های رایانه‌ای با محتوای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی و رسانه دیجیتال از شنبه 29 بهمن تا پنجشنبه 4 اسفند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 19 در طبقه منهای 3 دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول