اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع):

انتخابات با امنیت کامل در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس با امنیت و آرامش کامل در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتخابات با امنیت کامل در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد تقی اصانلو ظهر امروز در جمع مسئولان بسیج استان اظهار داشت: انسجام و وحدت در انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دشمنان نظام از این انسجام و وحدت و تجلی حضور مردم ایران هراس دارند از این رو انتخابات را به عنوان یکی از عرصه‌های مهم تجلی حضور مردم مورد هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: دشمنان در تلاشند تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش داده و فضای انتخابات را امنیتی کنند و به مردم القا کنند که مجلسی ناکارآمد تشکیل می‌شود از این رو مردم و مسئولان باید با شناسایی اهداف دشمنان و بصیرت خود در این برهه حساس، آن‌ها را ناامید و مایوس کنند.

اصانلو با بیان اینکه مردم ایران همیشه پشتیبانی خود از نظام و انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده‌اند ادامه داد: دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف مردم استفاده می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه باید در تمامی انتخابات‌ها رسالت خود را انجام دهد تصریح کرد: در قانون اساسی نقش، وظیفه و ماموریتی که برای سپاه تعیین شده دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در پی اجرای عملیات پاکسازی مرزهای استان از لوث اشرار و گروهک‌های ضد انقلاب، آذربایجان غربی و کردستان به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است.

اصانلو با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دفاعی، علمی و اقتصادی کشور بیان کرد: در حال حاضر امنیت در مناطق مختلف آذربایجان غربی و منطقه کردستان به ویژه در مناطق کردنشین به دست خود افراد بومی ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) خاطرنشان کرد: این دستاوردها پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که ایران در تحریم همه جانبه قدرت‌های استکباری قرار داشت به دست آمده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول