اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای حمل و نقل و ترافیک عنوان شد

بسیج امکانات راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خدمات‌رسانی 300 راهدار، 200 دستگاه خودرو راهداری و 35 راهدارخانه ثابت و سیار برای خدمات رسانی انتخابات نهم و باز بودن همه راه‌های روستایی در انتخابات خبر داد.

بسیج امکانات راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز به منظور اندیشیدن تمهیدات ویژه و اعلام آمادگی شورای هماهنگی حمل و نقل این استان در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست شورای حمل و نقل و ترافیک در اداره‌کل راه و ترابری برگزار شد.

 

رئیس شورای حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طرح کشیک سه روزه و با استقرار مدیریت معین مستقیما در هفت شهرستان حوزه حمل و نقل را برای هر چه منظم برگزار کردن انتخابات ساماندهی کرده‌ایم.

 

احمد جمشیدی گفت: برای اخذ رأی مردم در روستاهای دور افتاده بیش از 35 دستگاه سواری از نوع پیکاب کمک‌دار همراه با مشخصات فردی رئیس شهرستان، مسئولان راهدارخانه‌ها و رانندگان برای مواقع ضروری در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داده‌ایم.

 

جمشیدی افزود: با توجه به فصل بارش‌ها و شرایط خاص و اقلیمی منطقه از جمله مناطق سردسیری  بخش‌های دیشموک، مارگون، لوداب، سپیدار و سرفاریاب کلیه دستگاه‌های راهداری سنگین و نیمه سنگین را در تمام استان به صورت مستمر با نظارت اداره ماشین‌آلات راه استان و مشارکت بخشی از دستگاه‌های راهسازی خصوصی (پیمانکاران) به صورت هماهنگ آماده خدمات‌رسانی به مردم کرده‌ایم.

 

وی به استقرار 10 اکیپ تعمیراتی در سه روز قبل، حین و بعد از انتخابات اشاره و اظهار داشت: هم‌گام با مردم با شرکت در این روز خجسته و با شعار این که هیچ راهی بسته نماند به وظایف محوله عمل خواهیم کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ابتکار عمل راه و ترابری استان در خصوص این حرکت را خلاقیت همراه با تعهد دانست و اظهار داشت: بعد از بهره‌برداری از هر پروژه‌ای در راهسازی آن رویداد و افتتاحیه فراموش می‌شود ولی راهدار تازه کارش با آن جاده از جمله نگهداری از آن چه که ساخته است آغاز می‌شود که از دید مردم پنهان است ولی از دید خدا این چنین نیست.

 

رهنما افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی احداث بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر راه آسفالته، شوسه و خاکی و با تلاش راهسازان اداره کل راه و ترابری هیچ مشکلی در موضوع حمل و نقل در این انتخابات نداریم.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول