اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت:

مسابقات ملی مهارت با داوری 25 رشته فنی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: در این دوره از مسابقات 25 رشته فنی مورد بررسی و ارزیابی داوری قرار می‌گیرد.

مسابقات ملی مهارت با داوری 25 رشته فنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فنی‌و حرفه‌ای لرستان، مجتبی رومانی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور استان‌های سراسر کشور در مراکز فنی و حرفه‌ای البرز، تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد رقابتی سالم در حوزه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و به منظور شناسایی و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف مسابقات ملی مهارت تصریح کرد: ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت‌ آموزی، شناسایی کمبودهای آموزشی، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور، همچنین ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت و فراهم شدن زمینه تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌‌ای بین جوانان، اهداف محوری این مسابقات است.

عضو کمیته اطلاع‌ رسانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور گفت: رشته‌های آجرچینی، الکترونیک، برودتی، تاسیسات الکتریکی، تراشCNC، جواهرسازی، جوشکاری، خیاطی (فناوری مد)، رباتیک، ساخت و تولید تیمی، صافکاری خودرو، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکانیک CAD و طراحی وب از جمله رشته‌های رقابتی این دوره از مسابقات است.

وی فرزCNC، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات در دو شاخه راه کارهای نرم افزاری برای تجارت و مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک، قنادی (شیرینی پزی)، کابینت سازی چوبی، کاشیکاری کف و دیوار، کنترل صنعتی، لوله کشی و گرمایشی، مکاترونیک،نجاری (اتصالات درب پنجره) را از دیگر رشته‌های مسابقه ملی مهارت عنوان کرد.

به گفته رومانی نفرات برتر هر رشته پس از حضور در اردوهای مهارتی به مسابقات جهانی که هر دوسال یکبار برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول