اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

صدور 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای تا پایان سال‌جاری در آذربایجان غربی صادر می‌شود.

صدور 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حمیدرضا خانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش مهارتی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر را در اولویت قرار داده و با صدور50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای زمینه اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کار در استان را فراهم کرده است.
وی افزود: توسعه فرهنگ کار و مهارت‌آموزی نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرین دارد از این رو خانواده‌ها باید به مهارت‌آموزی جوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.
خانپور در ادامه از موفقیت آموزش فنی و حرفه‌ای استان در کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 2008 و 9001 خبر داد و گفت: این گواهینامه در راستای ارتقای سطح کیفی وظایف و اثربخشی کارکرد سازمانی صادر شده است.
این مسئول تصریح کرد: اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان سبب بهبود فرآیندهای گردش کار و افزایش راندمان کارکرد آن می‌شود.
وی با اشاره به اهداف اجرای سیستم کیفیت ایزو در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: بهبود مداوم فرآیندها و ترویج فرهنگ سیستمی‌نگر به منظور شفافیت فرآیندها و شاخص‌های سازمانی، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از دوباره‌کاری، افزایش کیفیت خدمات‌رسانی، افزایش بهره‌وری، رضایت‌مندی و تکریم ارباب رجوع از اهداف اجرای این سیستم است.
خانپور ادامه داد: نقطه عطف این موفقیت و اخذ گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت این است که پیاده‌سازی و اجرای این سیستم توسط کارشناسان اداره کل صورت گرفته است.
وی گفت: ساماندهی، استانداردسازی، آراستگی و نظم و انضباط از عوامل اثرگذار بر محیط‌های کار است که تعیین‌کننده میزان بهره‌وری در یک سازمان است.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول