اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت خیران محقق شد

بهره‌برداری از ساختمان آموزشی اداری پیام‌نور پارسیان

خبرگزاری فارس: ساختمان آموزشی اداری دانشگاه پیام نور واحد پارسیان، همزمان با ایام دهه فجر افتتاح شد.

بهره‌برداری از ساختمان آموزشی اداری پیام‌نور پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، منصور فرخی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است، با اشاره به مختصات ساختمان مذکور افزود: این ساختمان در زمین هفت هکتاری با زیربنای 2400 متر مربع احداث و شامل 11 کلاس آموزشی، 5 واحد اداری، نمازخانه و سایت اینترنتی است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه افزود: 370 میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط دانشگاه پیام نور، 2.5 میلیارد تومان توسط یکی از خیران منطقه و 2.5 میلیارد دیگر نیز توسط فرمانداری شهرستان و از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه دانشگاه پیام نور واحد پارسیان، امکان خدمات بیشتر به مردم این منطقه و استان‌های همجوار (فارس و بوشهر) فراهم شود.

سید عمران سجادی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد پارسیان نیز در ادامه با اشاره به  توسعه عمرانی مناسب این واحد در سال جهاد اقتصادی با همت رئیس پیام نور استان، مسئولان استانداری و فرمانداری شهرستان پارسیان، گفت: ساخت این ساختمان از سال 85 آغاز شد و  پس از طی دو مرحله، هم اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

وی همچنین افزود: در راستای ارتقای سطح کیفی دانشگاه و رفاه بیشتر دانشجویان، ساخت سایر قسمت‌های دانشگاه نیز سرعت بیشتری می‌گیرد.

دانشگاه پیام نور واحد پارسیان در سال 83 تاسیس و هم اکنون دارای 900 دانشجو است که در 13 رشته کارشناسی و 4 رشته کارشناسی ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.

در این مراسم که تعدادی از مسئولان از جمله مهدی رضایی سردره معاون عمرانی استاندار، مدیر کل امور شهری استاندار، مدیر کار امور فنی استاندار، سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان، علی اکبر ارجمند منش فرماندار پارسیان و اعضای شورای اداری شهرستان پارسیان حضور داشتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول