اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

حضور در انتخابات یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

حضور در انتخابات یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور یک‌شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان گفت: حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی است ولی استفاده از امکانات دولتی بر له و علیه هر کاندیدی حرام است.

وی افزود: دشمنان ملت اسلامی با تبلیغات خود می‌خواهند مردم را از صحنه‌های انقلاب دور کنند، ولی هر بار ملت ایران با حضور گسترده در صحنه انقلاب دشمنان را ناکام می‌گذارند.

صرفی‌پور قاطعیت و عدالت را از ویژگی‌های یک مدیر بیان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم، با قاطعیت تمام تلاش کنیم، تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

وی با انتقاد از برخی مسئولان اداره آب، برق و گاز گفت: با توجه به اینکه منطقه دلفان منطقه‌ای محروم است، توجه ویژه‌ای به مردم به خصوص در زمستان داشته باشند تا خانواده‌ای بدون آب و برق و گاز نباشد.

در ادامه فرماندار دلفان حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب به خصوص بهمن‌ماه که ماه نقطه عطف در انقلاب است را نشان از ارادت مردم به نظام و ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که مردم حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هیچ کس آنها را از نظام جدا نمی‌کند.

مهدی پازوکی هم‌چنین انتخاب نماینده‌ای اصلح و با تجربه برای آبادانی و گرفتن حق و حقوق در مجلس شورای اسلامی را وظیفه دانست و گفت: حضور در انتخابات صرفاً برای فرستادن نماینده به مجلس و رفع تکلیف نیست، بلکه هم‌بستگی و اتحاد کلمه را به ملت‌های دنیا ثابت می‌کنند.

پازوکی مجموع کل شعب اخذ رأی در سلسله و دلفان را 184 شعبه اعلام کرد و افزود: 4 هزار و 200 نفر کل نیروهای اجرایی و غیره در جهت برگزاری انتخابات در سلسله و دلفان حضور دارند و انتخابات به صورت رایانه‌ای صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تا الان 12 نفر از 18 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند و نتیجه نهایی دوم اسفندماه اعلام می‌شود.

فرماندار دلفان با اشاره به دور چهارم سفر ریاست محترم جمهوری از همه دستگاه‌ها خواست ضمن اعلام مصوبات دوره‌های قبل با میزان پیشرفت و اگر چنان‌چه مصوبه‌ای تأیید نشده و نواقص و دیگر نیازهای شهرستان را به فرمانداری اعلام کنند تا بلکه بتوانیم در این سفر که شخص رئیس جمهور حضور دارند، مصوبه‌های خوبی بگیریم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول