اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 64

50 هزار نفر ساعت آموزش انتخاباتی در گلستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت: حدود 50 هزار نفر ساعت از اعضا و کاربران رایانه شعب اخذ رأی استان در حال فراگیری دوره‌های آموزشی مرتبط با انتخابات هستند.

50 هزار نفر ساعت آموزش انتخاباتی در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان حسین گرایلی اظهار داشت: تاکنون نیز 13 هزار نفر ساعت از فرمانداران و کارشناسان سیاسی و فناوری فرمانداری‎ها و بخشداران و اعضای کمیته فناوری بخشداری‎ها و نیز هیئت‎های اجرایی حوزه انتخابیه آموزش‎های لازم در امر انتخابات را در قالب 31 دوره به صورت حضوری و عملی فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: این دوره‎ها شامل آشنایی با امور انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مدیریت اجرایی در امر انتخابات، راهبری سیستم جامع انتخابات، راهبری و کاربری سیستم جامع اتوماسیون فرآیندهای انتخابات، کاربری ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان، دوره‎های آموزشی اعضای هیئت‎های اجرایی، آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری انتخابات و غیره است.

گرایلی اضافه کرد: آموزش فرمانداران، بخشداران، اعضای کمیته فناوری و کارشناسان سیاسی انتخابات به صورت متمرکز در دفتر آموزش و پژوهش استانداری و آموزش هیئت‌های اجرایی در مراکز حوزه انتخابیه برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان اذعان داشت: دوره‎های آموزشی مربوط به انتخابات از آذرماه سال جاری شروع شده و تا زمان برگزاری انتخابات همچنان ادامه دارد.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان گلستان گفت: اکنون نیز در حال برگزاری دوره‎های آموزشی برای اعضای شعب و نمایندگان فرمانداری‎ها بوده که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده از 23 بهمن شروع شده و همچنان ادامه دارد.

گرایلی با اشاره به اینکه این دوره‎ها بر اساس شرایط شهرستان‎ها و با هماهنگی اداره کل سیاسی انتخابات و فرمانداری‌ها برگزار شده ادامه داد: در این دوره‎ها علاوه بر ارائه جزوات تخصصی از تجهیزات کمک آموزشی، عملی و یا برخی از آموزش‎های مربوط به کاربران به صورت آنلاین استفاده شده است.

وی گفت: پس از برگزاری هر دوره برای کاربران رایانه و کارشناسان سیاسی انتخابات مانورهای مختلفی مانند ثبت‎نام الکترونیکی به اجرا درآمده که استان موفقیت‎های بالایی را در این زمینه کسب کرده است.

گرایلی افزود: این مدیریت از زمان صدور ابلاغ رئیس ستاد انتخابات کشور با انتخاب نمایندگانی از اداره کل سیاسی انتخابات، صدا و سیما و دفتر فناوری 9 جلسه در کمیته آموزش ستاد انتخابات استان تشکیل داده و کارگاه‎ها و نرم‌افزارهای آموزشی را برای رایانه‎ای برگزار کردن انتخابات با نام VPN مختص مجریان و دست‎اندرکاران انتخابات برگزار و نصب کرده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول