اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی اصولگرا در کرج:

انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصولگرا در شهرستان کرج تأکید کرد: برگزاری انتخابات مجلس نهم با حضور حداکثری مردم ضامن اقتدار نظام است.

انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است

محمود کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف نشانه مهمی بر تأثیر اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی تصریح کرد: اگر مردم از چرخه تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند، حاصل استقرار نظامی دیکتاتور، ضد دین‌ و در نهایت محروم از حمایت مردمی می‌شود.

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به تأکیدات مکرر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر لزوم اخذ نظر مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان و حساس گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب، امام خمینی طی سخنانی تأکید فرمودند که به پشتوانه رأی و نظر مردم انقلاب کرده و دولت تعیین می‌کنند.

کیانی ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی(ره)، رهبری معظم انقلاب همین شیوه را برای اداره جامعه اتخاذ فرموده و با وجود سختی‌ها و موانع بسیاری که از سوی بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی ایجاد می‌شود، معظم‌له با تمام توان از رأی و نظر مردم طی دو دهه اخیر دفاع کرده‌اند.

وی افزود: علت این است که حمایت‌های مردمی و حضور گسترده آنها در صحنه‌های مختلف منجر به اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده و هر گاه مردم ما در صحنه حضوری حداکثری داشتند، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی عقب رانده شده‌اند.

* دشمنان از حضور مردم در صحنه هراس دارند

این فعال سیاسی با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمنان ایران از حضور مردم در صحنه هراس دارند چرا که می‌دانند با برگزاری انتخاباتی حداکثری، تمام نقشه‌های آنها خنثی خواهد شد.

کیانی افزود: کشورهای غربی با استفاده از ابزار رسانه‌ای در تلاش هستند تا مردم ما را دل‌زده از اسلام و انقلاب نشان داده و به افکار عمومی القاء کنند که ملت ایران دیگر حامی انقلاب نیستند.

وی تأکید کرد: به طور قطع اگر مردم با حضوری حداکثری و مانند راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در انتخابات شرکت کنند، این حضور منجر به افزایش اقتدار نظام به ویژه در مجامع بین‌المللی خواهد شد.

کیانی در پایان گفت: از سوی دیگر مجلسی که با رأی و نظر اکثریت ملت تشکیل شود، از اقتدار بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند وظایف خود به ویژه در حوزه نظارتی را بهتر اجرا کند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول