اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو

وضعیت مسکن مهر خراسان رضوی بررسی شد

خبرگزاری فارس: وضعیت مسکن مهر در شهرهای خراسان رضوی با حضور مهندس ستار محمودی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر بررسی شد.

وضعیت مسکن مهر خراسان رضوی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی در این نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران عامل شرکت های تبصره دو سبزوار، نیشابور و تربت‌حیدریه و مدیران امورها حضور داشتند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر در این نشست گفت: در حال حاضر مسکن مهر بزرگترین پروژه در دست اقدام دولت در شهرها  است.

ستار محمودی افزود: برابر دستور رئیس جمهور مسکن مهر باید به بهترین نحو با بهره‌گیری از امکانات داخلی ساخته شود.

وی از تشکیل ستاد ویژه مسکن مهر در وزارت نیرو خبر داد و گفت: تامین زیرساخت‌های مربوط به مسکن  مهر شامل آب ، برق و فاضلاب در حوزه وزارت نیرو با مشکلی روبه‌رو نیست.

وی تاکید کرد: دولت مصمم به تامین زیرساخت‌های مسکن مهر در تمام شهرها است و هیچ واحد مسکونی بدون وصل انشعاب آب و برق به بهره‌برداری نمی‌رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی هم گفت: 960 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر در این استان نیاز است.

محمد طاهری افزود : از این مبلغ 630 میلیارد ریال برای اصلاح، توسعه و آبرسانی و بقیه برای طرحهای فاضلاب مسکن مهر سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: شبکه توزیع آب مسکن مهر در خراسان رضوی 590 کیلومتر، شبکه انتقال آن 320 کیلومتر ، حجم مخزن 83 هزار متر مکعب و تامین آب به میزان یک هزار و 250 لیتر در ثانیه باید اجرا و تامین شود.

طاهری تصریح کرد : 110 هزار واحد مسکونی در طرح مسکن دارای انشعاب آب و فاضلاب می‌شوند.

وی افزود:  718 میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی برای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول