اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رشد 151 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن مهر در این استان خبر داد.

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون افزون بر یک هزار و 382 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان احداث واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت این میزان تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 151 درصد افزایش یافته است.

ابراهیمی در ادامه همچنین از رشد 372 درصدی واحدهای مسکن مهر در مرحله نازک‌کاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 910 واحد از طرح مسکن مهر این استان در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 372 درصد رشد داشته است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت این استان 10 هزار و 85 واحد در مرحله اتمام اسکلت قرار دارند.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد 9 هزار و 734 واحد مرحله سقف را به پایان رسانده‌اند، گفت: در حال حاضر 7 هزار و 39 واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارند که این تعداد واحد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 171 درصد رشد یافته است.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات 200 تا 250 میلیون ریالی بدون سپرده‌گذاری به سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده در این استان، گفت: اعطای تسهیلات 200 تا 250 میلیون ریالی به هر واحد مسکونی، بدون سپرده‌گذاری از دیگر تسهیلات اعطائی به سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این اداره‌کل از ساخت بافت فرسوده حمایت می‌کند، گفت: به‌منظور مساعدت به سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده، تسهیلات ویژه‌ای برای ساخت سه واحد مسکونی به نام متقاضی، همسر و یک نفر از فرزندان به‌شرط احراز توانایی در پرداخت تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول