اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان سال 91 با احداث مساجد و مدارس لازم در این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تبریز بر توسعه خدمات‌رسانی در کشور و استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کار انقلابی در زمینه مسکن و شهرسازی صورت می‌گیرد و دولت در این راستا اهتمام خاصی دارد.

نیکزاد افزود: امام راحل در فرمایشات خود بر احداث مسکن، بیمارستان، مدرسه و نیازهای اساسی مردم تاکید داشتند و دولت نهم و دهم بر تحقق این امر تلاش و گام بر می‌دارد.

وی گفت: دولت در حال حاضر با وجود تمام موانع کارشناسی و مانع تراشی در بدنه اقتصادی کشور اعطای وام به مردم در زمینه مسکن مهر صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در مدت چند سال گذشته حرکت‌های جهشی در احداث مسکن صورت گرفته و 18.5 میلیون واحد مسکونی در کشور در سال 89 شاهد افزایش 2.5 میلیون واحد مسکن مهر در مدت دو سال گذشته بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دولت تحولی خاص در زمینه مسکن و احداث واحدهای مسکونی و مسکن مهر انجام داده است که آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

نیکزاد یادآور شد: در حال حاضر مسکن‌دار شدن برای همه مهیا بوده و اگر کسی نتواند در این شرایط مسکن‌دار نشود جای تعجب دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان سال 91 با احداث مساجد و مدارس لازم در این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های مهم شهر تبریز گفت: پروژه مسکن مهر، پروژه شهید بهشتی تبریز و پروژه‌های مهم دیگر تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

واحدهای مسکونی در دست ساخت کشور به 3.5 میلیون واحد می‌رسد

وی با بیان اینکه بنا داریم تا پایان سال آینده تعداد واحدهای مسکونی در دست ساخت کشور را به 3.5 میلیون واحد مسکونی افزایش دهیم، اظهار داشت: عمده واحد مسکونی که عملیات ساخت آنها سال گذشته آغاز شده است تا پایان امسال به بهر‌ه‌برداری می‌رسند و مابقی نیز طی سال 91 تحویل متقاضیان خواهد شد و این در حالی است که سیاست ما برای سال آینده حمایت از ساخت 800 هزار واحد مسکونی به شیوه خود مالک و نوسازی بافت‌های فرسوده است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مسکن مهر به‌ عنوان یک اقدام انقلابی، اسلامی و انسانی نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال و کاهش تورم داشت تصریح کرد: تحکیم بنیان‌های خانواده به اعتقاد و اعتماد مردم به مسکن‌دار شدن و رضایت‌مندی هر چه بیشتر آنها از نظام اسلامی از دست آوردهای دیگر طرح مسکن مهر است که برای ما اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال 89 تنها 18.5 میلیون واحد مسکونی در کشور وجود داشت، افزود: این در حالی که تنها طی دو سال گذشته کار ساخت 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است و امروز با حمایت های دولت و پشتیبانی رئیس جمهور تعداد زیادی از واحدها به بهره‌برداری رسیده و 15 استان کشور نیز با هزاران واحد مسکونی تکمیل شده در نوبت افتتاح های طرح مسکن مهر هستند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول