اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نارضایتی صاحبان مسکن مهر در اردبیل

مسکن مهر افتتاح شده به متقاضیان واگذار نشده است

خبرگزاری فارس: صاحبان مسکن مهر در اردبیل به ویژه واحدهای افتتاح شده در سفر اخیر رئیس جمهور همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای مسکونی خود هستند.

مسکن مهر افتتاح شده به متقاضیان واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمعی از صاحبان این واحدها در مجتمع‌های مختلف در تماس با خبرگزاری فارس به ابزار گلایه از تحویل ندادن واحدهای مسکونی از سوی مسئولان به آنها مدعی شدند که هیچ یک از واحدهای مسکونی افتتاح شده در سفر اخیر رئیس جمهور قابل سکونت نبوده و به آنها تحویل داده نشده است.

یکی از صاحبان واحدهای مسکونی که قرار بود در این مراسم واحد آنها تحویل داده شود به خبرنگار فارس گفت: با گذشت دو ماه از افتتاح واحدهای مسکونی در سفر رئیس جمهور هنوز مسئولان از تحویل آن به متقاضیان اجتناب می‌کنند و به دلایل مختلف از واگذاری آن طفره می‌روند.

عوض مهدی‌زاده بیان داشت: قرار بود از مجتمع وصال حسینیه واحدهای ما را تحویل دهند ولی بعد از رفت و آمدهای بسیار و سرگردانی‌های چند ماهه در تخلیه خانه اجاره‌ای خود و بسته‌بندی وسایل منزل برای سکونت در واحد اهدایی همچنان مسئولان ذیربط مدعی هستند این واحدها قابل واگذاری نیست.

وی یادآور شد: ما بیش از پنج سال است که مبلغ مورد نظر را پرداخت کردیم و هر سال با وعده‌ای ما را امیدوار به ساخت خانه و تحویل آن می‌کنند در حالی که بعد از گذشته این چند سال واحد مسکونی ما در مرحله تحویل دادن است ولی متولیان از این کار اجتناب می‌کنند.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در حالی که یک ماه به عید نوروز باقی مانده است ما حاضر هستیم با تعهد خود واحد مسکونی که به ادعای مسئولان بخشی از کارهای آن باقی مانده است تحویل بگیریم و حداقل از سرگردانی خلاصی پیدا کنیم.

وی مدعی شد: ما با وعده مسئولان در تحویل پنج ماهه در مسکن مهر حتی اقدام به تمدید مهلت اجاره مسکن نکردیم و همچنان چشم انتظار هستیم تا بالاخره وعده‌ها عملی شده و آرزوها به تحقق بنشیند.

یکی دیگر از صاحبان این واحدها در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: معلوم نیست مسئولان به چه دلایلی مسکن افتتاح شده در سفر افتتاح شده در سفر رئیس جمهور را که به ادعای آنان افتتاح رسمی شده به تاخیر می‌اندازند و حاضر به تحویل کلید واحدهایمان نیستند.

یوسف حسن‌زاده تصریح کرد: اگر این واحدها قابل افتتاح و تحویل نبود چرا با برگزاری مراسمی آن را به بهره‌برداری رسانده و مدعی شدند که واحدها به متقاضیان تحویل داده شده در خالی که چنین امری تا کنون محقق نشده است.

وی گفت: ما بارها از زبان مسئولان استان شنیده‌ایم که این واحدها به متقاضیان واگذار شده در حالی که چنین چیزی صحت ندارد و در مجتمع مسکونی ما حتی یک واحد نیز تحویل داده نشده است.

اما یکی از خبرنگاران که سال‌هاست منتظر تحویل واحدهای مسکونی‌شان هستند در این گفت و گو بیان داشت: به نظر می‌رسد وعده نابجا دادن و یا خلف وعده از احکام اسلامی و شریعت مکتب ما به دور است در حالی که برخی از مسئولان ما وعده‌هایی را داده‌اند که هنوز عملیاتی نشده است.

حسن فاخری خاطرنشان کرد: ما بیش از پنج سال است که مبلغ مورد نظر را در احداث و تکمیل پروژه مسکن مهر خبرنگاران پرداخت کرده‌ایم اما دریغ از تحویل واحد مسکونی که همیشه مسئولان فقط پوز افتتاح و آمار ساخت آن را می‌دهند.

وی ابراز داشت: هیچ یک از واحدهای افتتاح شده در سفر اخیر رئیس جمهور هنوز تکمیل و به متقاضیان تحویل داده نشده است در حالی که بالاترین مسئولان استان بارها در مصاحبه‌های خود مدعی بهره‌برداری و افتتاح این واحد‌ها شده است.

فاخری اضافه کرد: ما آمادگی داریم با همراهی خبرنگاران و رسانه ملی از این واحدها بازدید کنیم تا واقعیت‌ها بیشتر در این قضیه آشکار شود.

وی با انتقاد از دادن وعده‌های نابه‌جا و گاه اهانت‌آمیز به مردم گفت: اگر صداقت را در رفتار و عملکرد خود در اولویت قرار دهیم بهتر می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این شرایط در حالی است که تعدادی از خبرنگاران نیز در نشست اخیر با استاندار اردبیل اعتراض مردم را در تحویل نگرفتن واحدهای مسکونی افتتاح شده در سفر اخیر رئیس جمهور مطرح گردند که پاسخی روشن و شفاف به آنان ارائه نشد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول