اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر زنجان در سال 91

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به شرایط موجود گفت: احتمال دارد، جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر در استان زنجان به سال آینده موکول شود.

جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر زنجان در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورای مسکن به تعهدات خود عمل کرده‌اند، اظهار کرد: دلیل حفظ رتبه نخست کشوری هم همین موضوع است.

وی با بیان اینکه شورای مسکن استان تا پایان سال یک جلسه هم برگزار می‌کند، افزود: در آن جلسه عملکرد شورای مسکن استان زنجان بررسی می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای برگزاری جشن خانه دارد شدن متقاضیان مسکن مهر در استان زنجان تصریح کرد: ممکن است این جشن به دلایلی به سال آینده واگذار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سال نو و لزوم فراهم کردن تمهیدات لازم برای مسافرت‌های نوروزی اضافه کرد: این موضوع یکی از دلایل برگزاری جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر در سال آینده است.

رئوفی‌نژاد فضای حاکم انتخاباتی در کشور را از دیگر دلایل موکول شدن برگزاری جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر به سال آینده عنوان کرد و ادامه داد: اگر این جشن به سال آینده واگذار شود بعد از 20 فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیم نهایی برای زمان برگزاری جشن خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر در استان زنجان با مسئولان کشوری است.

استاندار زنجان با اشاره به گزارشات ارائه شده درباره انجام نشدن محوطه سازی و همچنین عدم انشعاب گاز و آب در برخی قطعات آماده تحویل به مردم تصریح کرد: از تاخیر به وجود آمده استفاده شده و عملیات اجرایی واحدهای باقیمانده باید تکمیل شود.

وی با اشاره به گلایه‌های مردم از برخی شرکت‌های تعاونی به ویژه شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان گفت: این سومین جلسه است که تذکر داده می‌شود و دیگر با کسی در این مورد مدارا نخواهد شد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه خدمات خوب و مهم مسکن مهر نباید با برخی رفتارها ضایع شود، اضافه کرد: با هیچ کس عقد اخوت بسته نشده است و اگر شکایت‌ها تکرار شود با خاطیان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به همکاری خوب سیستم بانکی برای ارائه تسهیلات و همچنین تقسیط وام‌ها اضافه کرد: باید موازین قانونی رعایت شود تا دریافت کنندگان تسهیلات مشمول جرائم قانونی نشوند.

استاندار زنجان تاکید کرد: اگر امکان تحویل واحدهای مسکن مهر که قرار بود در دهه فجر افتتاح شود وجود داشته باشد باید به مردم تحویل شود.

وی از ثبت نام 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر جدید خبر داد و افزود: کلنگ‌زنی رسمی این واحدها در سوم خرداد ماه سال آینده انجام می‌شود.

در ادامه جلسه شهردار زنجان با اشاره به گزارشات ارائه شده درباره مشکلات ارائه پایان کار برای برخی واحدهای مسکن مهر گفت: مشکلات به وجود آمده در برخی واحدها به دلیل تغییراتی است که در این واحدها به وجود آمده است.

همچنین در ادامه گزارشی از واحدهای مسکن مهر آماده افتتاح در سطح استان زنجان شامل قطعات 6، 7، 8 و 9 گلشهر کاظمیه را شامل ارائه شد.

پیشرفت فیزیکی این قطعات 100 درصد بوده است ولی به دلیل برودت هوا تکمیل انشعاب آب و گاز این پروژه‌ها به مشکل برخورد کرده است که قرار شد پس از تکمیل این انشعابات واحدهای مسکونی فوق قبل از افتتاح رسمی به متقاضیان این واحدها تحویل شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول