اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعبه بانک مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعبه بانک مسکن چهارمحال و بختیاری از پرداخت 2 هزار و 141 میلیارد و 610 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر به متقاضیان در این استان خبر داد.

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

حسن ریحانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 8 هزار و 24 واحد مسکن مهر آماده سازی شده است.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی طرح مسکن مهر به متقاضیان، گفت: تاکنون 80 میلیارد و 240 میلیون ریال قرار داد فی مابین شعب بانک مسکن و متقاضیان استفاده از تسهیلات مسکن مهر منعقد شده است که از این میزان تاکنون 79 میلیارد و 940 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

ریحانی‌پور تعداد واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را 5 هزار و 707 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد واحد یک هزار و 222 واحد از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی، یک هزار و 187 واحد از  پیشرفت فیزیکی 30 تا 70 درصدی و 3 هزار و 298 واحد نیز از پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد برخوردار است.

مدیر امور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار و 554 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان در دست احداث است، گفت: از این تعداد واحد یک هزار و 592 واحد از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی، 5 هزار و 420 واحد از پیشرفت فیزیکی 30 تا 70 درصدی و 3 هزار و 542 واحد از پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد ساخت برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر در این استان تاکنون 2 هزار و 141 میلیارد و 610 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر در راستای احداث 16 هزار و 261 واحد مسکونی از سوی شعب این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.

ریحانی‌پور از پرداخت 101 میلیارد و 806 میلیون ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان در این استان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به‌منظور نوسازی و به‌سازی 557 واحد مسکونی در بافت فرسوده این استان پرداخت شده است.

وی پرداخت تسهیلات روستایی را از دیگر اقدامات این بانک در راستای صاحب خانه شدن اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: تاکنون 725 میلیارد و 428 میلیون ریال تسهیلات روستایی به‌منظور احداث 8 هزار و 220 واحد روستایی به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول