اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجمع انتخابی هیئت آمادگی جسمانی

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان مرکزی تعیین شد

خبرگزاری فارس: با اخذ اکثریت آرای اعضای مجمع هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان مرکزی محمد طاهری به مدت چهار سال ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان مرکزی تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت آمادگی جسمانی استان مرکزی اظهار کرد: رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک یکی از رشته‌های پرطرفدار به ویژه در بخش بانوان است که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق زمینه توسعه و گسترش این رشته را در سطح روستاها فراهم کرد.

خسرو قمری افزود: خوشبختانه در حال حاضر فضا و امکانات مناسب برای میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی در این استان فراهم است که می‌طلبد مسئولان هیئت با تعامل سازنده با فدراسیون و اداره ورزش این شرایط را در استان فراهم سازند.

وی تصریح کرد: رشته ایروبیک در شهر اراک با استقبال بسیار خوب بانوان مواجه است که باید زمینه گسترش و توسعه این رشته در شهرستان‌ها و روستاهای استان نیز با توجه به کمبود فضاهای ورزشی در روستاها فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک به عنوان یک رشته پشتیبان عمل می‌کند خاطر نشان کرد: استقبال از رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی در سال‌های اخیر منجر به افزایش دو برابری ورزشکاران سازمان یافته و افزایش 10 برابری قهرمانان شده است.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان مرکزی نیز گفت: هیئت آمادگی جسمانی استان یکی از هیئت‌های برتر کشور در بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی در سال جاری محسوب می‌شود.

محمد طاهری افزود: با توجه به اهمیت آموزش در رشد و پیشرفت ورزشکاران و مربیان برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در چهار سال آینده به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این هیئت در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این هیئت برای موفقیت هر چه بیشتر در برنامه‌ها نیازمند حمایت‌ها و راهنمایی‌های فدراسیون و اداره ورزش و جوانان است.

رئیس هیئت ورزش و آمادگی جسمانی استان تاکید کرد: رشته ایروبیک یک رشته نوپا و در عین حال پر طرف‌دار در استان است.

به گفته وی در سطح استان شش هزار نفر در این رشته فعالیت دارند.

در این مراسم محمد طاهری با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان انتخاب شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول