اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان اردبیل خبر داد

افزایش رشته‌های ورزش آمادگی جسمانی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان اردبیل از افزایش دو رشته جدید به رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی استان اردبیل خبر داد.

افزایش رشته‌های ورزش آمادگی جسمانی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی استان اردبیل، محمدجعفر مرسلی اصل در جمع مربیان داوران و ورزشکاران آمادگی جسمانی و مسئولان اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار داشت: مارشال ایروبیک و براتیوبیک دو رشته ورزشی جدید هستند که اخیرا به جمع شش رشته ورزشی هیئت آمادگی جسمانی استان اضافه شده است و ورزشکاران خلخال نیز با اعزام مربیان از مرکز استان و کشور می‌توانند در این رشته‌های جدید فعالیت کنند.
وی گفت: رشته مارشال ایروبیک، آمادگی جسمانی توام با ورزش‌های رزمی بوده و ورزشکاران علاقمند به یادگیری رشته‌های رزمی می‌توانند در کنار انجام تمرینات آمادگی جسمانی توام با آهنگ موزون ورزش‌های رزمی را زیر نظر مربیان خاص این رشته تمرین کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رشته جدید براتیوبیک نیز صرفا برای آمادگی جسمانی معلولان می‌باشد و این رشته ورزشی نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها به ویژه خلخال و با اعزام مربیان این رشته از تهران راه‌اندازی می‌شود.
مرسلی اصل اضافه کرد: هم اکنون ورزشکاران هیئت آمادگی جسمانی مرکز و شهرستان‌های استان در رشته‌های ایروبیک همگانی حرفه‌ای، استپ و ایروبیک AB فعالیت دارند.
وی وضعیت فعالیت‌های ورزشی ورزشکاران آمادگی جسمانی استان در مقایسه با سایر استان‌ها را متوسط ارزیابی کرد و افزود: وضعیت شهرستان خلخال نسبت به استان خوب و مناسب ارزیابی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز با ابراز رضایت از روند فعالیت‌های ورزشکاران آمادگی جسمانی خلخال برای تامین مکان مورد نیاز ورزشکاران این رشته و واگذاری سالن های ورزش به ورزشکاران و مربیان اعلام آمادگی کرد.
ناصر میرمرسلی خواستار برگزاری کلاس توجیهی داوری در خلخال شد.
وی استعدادهای ورزشی شهرستان خلخال را یادآور شد و ادامه داد: با استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان زمینه برای قهرمان‌پروری در خلخال آماده است.
این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: افزایش رشته‌های جدید ورزشی در راستای ارتقای سطح ورزشکاران در شهرستان‌ها خوب ارزیابی می‌شود که انتظار می‌رود همزمان با افزایش این رشته‌ها اداره ورزش و جوانان استان اردبیل پای این رشته‌ها را به شهرستان‌ها نیز باز کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول