اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد

ارائه تسهیلات مسکن به 4300 خانواده مددجو کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: در 10 ماه گذشته 4300 خانواده مددجو موفق به دریافت تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن شده‌اند.

ارائه تسهیلات مسکن به 4300 خانواده مددجو کمیته امداد

جلیل بوجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در 10 ماه گذشته یک میلیارد و 354 میلیون و 700 هزار ریال کمک و پرداخت هزینه به مستأجران مددجو پرداخت شده است‌.

وی با بیان اینکه تعداد مستأجران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) 6 هزار و 836 نفر است تصریح کرد: در 10 زمینه عمرانی در 10 ماهه اول امسال 650 مورد تعمیرات مسکن با هزینه 350 میلیون تومان داشته‌ایم.

وی افزود: در زمینه بهسازی و نوسازی نیز علاوه بر تسهیلات بانکی کمیته امداد امام حدود 200 میلیون تومان پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: در لوله‌گذاری گاز تعداد 350 مورد از منازل مددجویان با اعتبار 100 میلیون تومان و کمک هزینهٔ خرید مسکن 730 میلیون تومان است.

بوجار گفت: در راستای تعمیر واحدهای مسکونی در باب تعمیرات کلی و جزئی اعم از شهری و روستایی علاوه بر اعتبارات بخش دولتی از محل درآمدهای صدقات نیز هزینه می‌شود که از ابتدای سال تاکنون 500 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به  هزینه انشعابات آب، برق و گاز یادآور کرد: انشعابات سه گانه آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت امداد که در قانون برنامه بودجه لحاظ شده است.

وی یادآور کرد: در زمینه نوسازی و بهسازی‌، همچنین مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی با توجه به تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده از سوی دولت تمامی متقاضیان از ابتدای طرح تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است.

وی اضافه کرد: 4 هزار و 300 خانواده موفق به دریافت تسهیلات و نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن شده‌اند.

جلیل بوجار خاطر نشان کرد: هزینه اعتبار شده در راستای مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی به ازای هر واحد مسکونی 100 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: تاکنون به 500 خانوار روستایی در جهت تکمیل واحدها این تسهیلات داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: در زمینه تأمین واحدهای مسکونی شهری و روستایی مددجویان فاقد مسکن را به سمت مشارکت در طرح مسکن هدایت می‌شوند و تاکنون 100 خانوار از سوی کمیته امداد به تعاونی‌های مسکن مهر معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: مساعدت کمیته امداد در زمینه کمک به بخش آورده مددجویان است که به هر خانوار حدود 30 میلیون ریال بلاعوض است.

بوجار گفت: در راستای تأمین مسکن شهری در حال حاضر با توجه به اجرای طرح مسکن مهر مددجویان به سمت و سوی استفاده از طرح مسکن مهر تاکنون هزار خانواده از سوی کمیته امداد به تعاونی‌ها معرفی و کمک این نهاد حدود 30 میلیون ریال بلاعوض است.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول