اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

15 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: 15 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

15 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند

جعفر روشن‌سرشت در حاشیه همایش دانشجویان و طلاب خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: این همایش با شرکت 400 نفر از دانشجویان و طلاب زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شده است.

وی یکی از اهداف برگزاری این همایش را بحث بررسی پژوهشگرانه و محققانه جایگاه هویت فردی دانشجویان و طلاب علوم دینی در راستای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عنوان کرد و افزود: این همایش با بهره‌گیری از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه و در بین دانشجویان شکل گرفت.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: از تعداد 62 مقاله ارسال شده توسط دانشجویان و طلاب خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) به دبیرخانه همایش 10 مقاله برتر با اعتباری بالغ بر دو میلیون تومان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی هدف دیگر از برگزاری این همایش را بالا بردن روحیه اعتقادی دانشجویان و آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: این روزها جوانان با جهاد در عرصه علم و دانش می‌توانند زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنند.

روشن‌سرشت بیان کرد: سه نفر از 10 برگزیده استانی در سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در اسفندماه سال جاری در همایش کشوری دانشجویان شرکت کرده و امید است که دانشجویان همدانی بتوانند در این همایش رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

وی اذعان کرد: 15 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توانسته طی 10 ماه نخست سال جاری خدمات بسیار خوبی را در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوده‌های زیر پوشش خود در کنار برنامه‌های حمایتی و معیشتی خانواده‌ها انجام و با تقویت روحیه توانمندسازی در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال یاری‌گر خانواده‌ها باشد.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: همچنین طی 10 ماهه سال جاری دو هزار و 663 خانوار زیر پوشش کمیته امداد با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر از آموزش‌های گوناگون خانواده در زمینه احکام و معارف اسلامی، مسائل فرهنگی و اجتماعی، بهداشت روانی و بهداشت فردی با استفاده از مربیان حوزه و دانشگاه در طول 10 ماه با نام نظام جامع آموزشی و تربیتی خانواده بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: در طی سال جاری یک هزار دانش‌آموز نیز به اردوگاه‌های سراسری و کشوری اعزام شده‌اند و تعداد یک هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان 15 استان کشور در ایام تابستان از اردوگاه تفریحی فجر استان همدان بهره‌مند شده و تعداد 6 هزار و 800 نفر دانش‌آموز نیز از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول  تابستان شرکت کردند.

روشن‌سرشت در پایان گفت: طی ارزیابی‌های انجام شده کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان توانسته طی سه سال متمادی رتبه برتر استانی را کسب و در مجموع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در قسمت فرهنگی خدمتگزار خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باشیم.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول