اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد رودبار اعلام کرد

692 میلیون و 613 هزار تومان کمک‌های نقدی مردم رودبار به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های نقدی مردم در سال جاری را 692 میلیون و 613 هزار و 410 ریال ذکر کرد و گفت: همچنین 348 میلیون و 747 هزار ریال زکات و 14 میلیون و 255 هزار و 300 ریال در جشن عاطفه‌ها از مردم شهرستان رودبار جمع‌آوری شده است.

692 میلیون و 613 هزار تومان کمک‌های نقدی مردم رودبار به کمیته امداد

حسین رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به اهداف برنامه پنج ساله توسعه کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایجاد فرهنگ انفاق، صدقات و عمل به واجبات و فرائض دینی از جمله این اهداف است.

وی ارتباط با ایرانیان مقیم خارج از کشور را نیز از اهداف مهم این برنامه خواند و افزود: خیران و نیروهای جوان و فعال در حوزه مشارکت‌ها را نیز برای همکاری با این نهاد جذب می‌کنیم.

رئیسی تصریح کرد: برای جمع‌آوری صدقات، زکات، نذورات و کفاره باید در میان آحاد جامعه فرهنگ‌سازی لازم در راستای جلب اعتماد بیشتر آنان نسبت به این کمیته انجام شود.

وی ابراز داشت: طرح‌های احسان، زائر، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و جمع‌آوری زکات فطره از جمله خدمات ارائه شده، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برطرف کردن نیازمندی افراد زیر پوشش است.

رئیسی بیان داشت: زمینه همفکری و تشویق تمام کارمندان امدادگر در حوزه مشارکت‌ها با توجه به محدود بودن بودجه و اعتبارات این کمیته به وجود آمده است.

وی گفت: زمینه‌سازی برای جذب خیران محلی به صورت ارتباط مؤثر از طریق حضوری، مجلس‌های عمومی، توضیح در مجلس‌ها و شورای اداری شهرستان جیرفت، تبلیغ وسیع و گسترده برای فعالیت مشارکت‌ها و تشریح آن و تهیه سی‌دی و بروشور و پخش آن در میان مردم انجام می‌گیرد.

رئیسی با تأکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه مشارکت‌ها به صورت فراگیر خاطرنشان کرد: به وجود آوردن انگیزه و تشویق مضاعف برای نیروهای این حوزه به صورت گسترده از دیگر اقدامات این نهاد است.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در قالب فقرزدایی را از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و اذعان داشت: فرهنگ انفاق در میان خانواده‌ها باید نهادینه شود.

رئیسی کمک‌های نقدی مردم در سال جاری را 692 میلیون و 613 هزار و 410 ریال ذکر و عنوان کرد: همچنین 348 میلیون و 747 هزار ریال زکات و 14 میلیون و 255 هزار و 300 ریال در جشن عاطفه‌ها از مردم شهرستان رودبار جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول