اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

همایش دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کشوری و استانی همایش دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

همایش دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کورش محمدی در جمع دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان باید با تمرکز بر وضعیت کنونی جامعه با تصمیم‌سازی و حضور به موقع در صحنه‌هایی چون انتخابات به فکر ساختن آینده این مرز و بوم باشند.

 مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد کشور بیان داشت: در سال جاری و در پی برگزاری همایش‌های علمی فرهنگی در کشور، یک‌هزار و 700 مقاله در تبیین سخنان مقام معظم رهبری پیرامون توسعه علمی و فرهنگی مطابق با معیارهای اسلامی ارائه شده که از هر استان 10 مقاله برگزیده به همایش مرکزی در تهران راه پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز دانشجویان با تولید علم بومی و تلاش در عرصه‌های مختلف علم از جمله دستیابی به دانش هسته‌‌ای و فن‌آوری‌های پیش‌رفته نیاز این کشور را به شرق و غرب از بین برده و استقلال علمی پیدا کرده‌اند.

محمدی تاکید کرد: امروز دانشجویان به‌عنوان تولیدکننده علم وظایف خود را با جدیت انجام می‌دهند که در این امر لازم مسئولان نیز هر آنچه ممکن است از این استعدادها و دانشجویان حمایت کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نیز در این مراسم با اشاره به خدمات نظام اسلامی گفت: رویکرد این انقلاب به سمت محرومیت‌زدایی است که در این مسیر باید همه اعمال و رفتار ما اعم از تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرا باید متاثر از تفکر دنیوی و اخروی باشد.

حجت‌السلام محمد غفاری عنوان کرد: در یک مملکت انقلابی باید فرهنگ انقلابی حاکم باشد و مسائل مادی و معنوی باید به صورت همزمان و با هم دیده شوند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به لطف تلاش‌ها و مجاهدت‌های همین دانشجویان پله‌های ترقی را در مرزهای دانش طی کرده تا حدی که ایران بسیار زودتر از افق چشم‌انداز 1404 به مقام اول علمی در منطقه رسیده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان نیز در جمع دانشجویان تحت پوشش این نهاد گفت: 18 هزار دانشجو و دانش‌آموز در این استان از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

عبدالمجید فرهادی بیان داشت: برنامه توانمندسازی این جامعه آماری و فراهم کردن زمینه‌ها و امکانات لازم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌اموزان و دانشجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در این استان بوده که در این خصوص و به برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی به این قشر فرهیخته صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تاکید کرد: دانشجویان در جایگاهی که هستند با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی خود می‌توانند شعار توانمندسازی فرهنگی را عملی و اجرایی کنند.

فرهادی ادامه داد: سه هزار و 500 دانشجو را در سرفصل خدمات تحصیلی تعهد کردیم ولی 480 مورد علاوه بر این تعهد خدمات‌دهی داشتیم.

وی گفت: چهار هزار دانشجوی هم‌استانی نیز در سایر استان‌ها از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

فرهادی از جذب کامل 390 میلیون تومان اعتبارات فرهنگی برای خدمات تحصیلی خبر داد.

رئیس اداره  امور فرهنگی کمیته امداد نیز در این همایش گفت: از تعداد مقالات جمع‌آوری شده در این همایش، 10 مقاله برتر در  زمینه بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان کرمانشاه در خصوص فرصت‌ها، آسیب‌ها، چرایی و چگونگی با اهداء جوایز نقدی تجلیل می‌شود.

امیدوار کاراندیش افزود: از مجموع 10 مقاله برتر، سه مقاله به کمیته امداد مرکز برای ارائه در همایش مرکزی در تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول