اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تحریم نفتی کشورهای اروپایی نشانگر اقتدار بالای نظام بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: تحریم نفتی کشورهای اروپایی از سوی جمهوری اسلامی ایران نشانگر اقتدار بالای نظام بود و کشورهای غربی متوجه شدند که با تحریم ایران به نتیجه‌ای نخواهند رسید و تنها تیشه به ریشه خود می‌زنند.

تحریم نفتی کشورهای اروپایی نشانگر اقتدار بالای نظام بود

عفت شریعتی‌کوهبنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد اظهار کرد: مردم تعیین‌ کننده اصلی انتخابات هستند و باید از میان لیست‌های ارائه شده، با توجه به کارآمدی و تجربه افراد، شایسته‌ترین افراد را انتخاب و راهی مجلس کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر از سوی جبهه متحد اصولگرایان تنها یک لیست ارائه می‌شد، شرایط انتخاب برای مردم نیز بسیار راحت‌تر بود اما در نهایت مردم بصیر و آگاه ایران توانمندترین افراد را انتخاب خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس هشتم، ادامه مجلس هفتم بود و مجلس هفتم نیز بعد از مجلس هنجارشکن ششم روی کار آمد و مجموعه این شرایط، مجلس هشتم را در جایگاه خاصی قرار داد و طبعاً دارای نقاط ضعف و قوت زیادی بود.

شریعتی رسیدگی سریع به طرح‌ها و لوایح را نقطه قوت مجلس هشتم عنوان کرد و ادامه داد: در کنار این نقطه قوت اساسی، مجلس هشتم بسیار تحت تأثیر حواشی و رویدادهای بیرونی قرار گرفت و بیش از حد سیاست‌زده شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره لیست هفت نفره جبهه متحد اصولگرایان در مشهد عنوان کرد: این لیست یک انحراف و اشتباه بزرگ در جبهه پیروان امام و رهبری بود و اساساً نباید چنین لیستی ارائه می‌شد.

شریعتی افزود: این لیست نیاز به یک آسیب‌شناسی اساسی دارد و ابهام اصلی این است که اگر از ابتدا چنین لیستی مطرح بود، چرا جبهه متحد اصولگرایان در یک ‌سال گذشته این لیست را ارائه نکرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این لیست قطعاً معلول لابی‌گری و سیاسی‌بازی است و این امر اصلاً در شاکله پیروان امام و رهبری نمی‌گنجد و مطمئناً در آینده‌ای نزدیک این اشتباه بزرگ جبران می‌شود.

وی در مورد تحریم‌های اخیر افزود: مسئله تحریم‌ها، بحث جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب مطرح بوده است، اما در حال حاضر با توجه به توان بالای اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌ وجه اثرگذار نخواهد بود.

شریعتی ادامه داد: تحریم نفتی کشورهای اروپایی از سوی جمهوری اسلامی ایران نشانگر اقتدار بالای نظام بود و کشورهای غربی متوجه شدند که با تحریم ایران به نتیجه‌ای نخواهند رسید و تنها تیشه به ریشه خود می‌زنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره تهدیدات نظامی اسرائیل نیز بیان کرد: اسرائیل در حال حاضر دوران افول خود را می‌گذراند و ترفندهایش برای کشورهای منطقه نیز کاملاً رو شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول