اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر:

750 بازرس ویژه انتخابات مجلس در بوشهر را بازرسی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: بیش از 750 بازرس ویژه، سر بازرس و هیئت‌های بازرسی در استان کار نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

750 بازرس ویژه انتخابات مجلس در بوشهر را بازرسی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در همایش توجیهی آموزش هیئت‌های بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر آماده  است تا با مدیریت مسئولان انتخابات و حضور پر شکوه مردم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به نحو شایسته‌ای برگزار کند.

وی افزود: 23 هیئت بازرسی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و 650 شعبه اخذ رای به همراه بازرسان هیئت‌های بازرسی در استان مستقر می‌شوند تا این رسالت عظیم را به انجام برسانند.

زارع همچنین با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه ساز عدالت خواهی و بیداری در دیگر کشورهای اسلامی است، خواستار سقوط دیکتاتورها و فراگیری عدالت و حکومت اسلامی در جهان شد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: سه عامل اساسی مکتب اسلام، رهبری مقتدرانه و فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان ولی مردم و مسلمین و حضور و مشارکت فعال مردم موجب تداوم بخشی انقلاب اسلامی است.

زارع با گرامیداشت حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار امیدواری کرد تا این حماسه بار دیگر در 12 اسفند ماه در جریان انتخابات شکوهمند مجلس شورای اسلامی تکرار شده تا تلاش‌های دشمنان اسلام  بار دیگر خنثی و اسباب شادی ملت مسلمان ایران فراهم شود.

مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر نیز گفت:یکی از مباحث مهم مطرح شده در قرآن امانت داری است و از ویژگی‌های مهم کارگزاران دولتی معرفی شده است.

حجت‌الاسلام نصاری با بیان اینکه انسان امین یک انسان با شخصیت است، خاطر نشان کرد: در مسئله انتخابات که امانت مردم محسوب می‌شود شرعا و اخلاقا موظفیم رای‌ها همانطور که در صندوق انداخته شده شمارش کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی وضعیت جوامع اسلامی همسایه ایران حساس شده و گر در انتخابات مجلس خللی ایجاد شود منطقه را بیش از گذشته تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به آیاتی از قرآن اضافه کرد: وظیفه تمام احزاب و گروه‌های سیاسی نظام اسلامی باید حفظ نظام باشد. 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول