اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

انتخاب‌شدگان مجلس موظف به برآورده ساختن آرمان‌های نظام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: انتخاب‌شدگان با رأی اکثریت مردم موظف به برآورده ساختن اهداف و آرمان‌های جامعه اسلامی هستند

انتخاب‌شدگان مجلس موظف به برآورده ساختن آرمان‌های نظام هستند

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که توسط مردم انتخاب می‌شوند باید به مسئولیت نمایندگی به چشم امتحان الهی نگاه کرده و مطمئن باشند که سعادت خود و جامعه را اسلامی را با تعهد و مسئولیت در قبال این وظیفه خطیر رقم بزنند.

وی با بیان اینکه انتخاب‌شدگان با رأی اکثریت مردم موظف به برآورده ساختن اهداف و آرمان‌های جامعه اسلامی هستند گفت: این افراد قبل از انتخاب شدن باید برنامه مشخصی داشته باشند و برنامه خود را در چارچوب اصلی وظایف خود طبق آنچه که در قانون اساسی مشخص شده‌است به مردم ارائه کنند.

فرماندار بهبهان افزود: چگونگی انجام این وظایف و رسیدن به اهداف تعیین شده موضوع بسیار مهمی است که باید در برنامه کاندیداهای انتخاباتی در هنگام ارائه به مردم وجود داشته باشد.

باذلی‌محبوب با بیان اینکه مردم در قبال رأیی که می‌دهند از نمایندگان توقع خدمت دارند تصریح کرد: مسئولان انتخاباتی باید با تلاش خود مشکلات مردم را حل کرده و در راه شکوفایی کشور در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از هیچ‌گونه فعالیتی دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در نتیجه آرای مردم عده‌ای که اکثریت آرا را کسب کرده باشند عهده‌دار مسئولیت خواهند شد لذا باید توقعات معقول مردم را برآورده ساخته و مواردی را که در برنامه‌های خود عنوان کرده‌اند در زمان عهده‌دار بودن مسئولیت به خوبی اجرا کنند.

فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی کاندیداها موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود اظهار داشت: مسلم است که افرادی که به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند در دوره‌های بعدی توسط مردم انتخاب نخواهند شد و این نتیجه بدبینی افراد جامعه به کسانی است که نتوانستند نظرات ملت را برآورده سازند و تنها در پی کسب قدرت شخصی و یا گروهی بوده‌اند.

باذلی‌محبوب همچنین افزود: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات بر مبنای قانون انتخابات به اجرا درمی‌آید و تلاش مسئولان برگزاری انتخابات همواره در راستای اجرای این قانون مصوب به نحو احسن است تا بتوانند برنامه‌های اجرایی خود را در مسیر آن تدوین کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی کشورهای سرمایه‌داری که مدعی حکومت مردمی هستند با فریب افکار عمومی در صدد تحمیل افکار خود به جامعه هستند، گفت: تبلیغات انتخاباتی در این کشورها با تشکیل مجالس بی‌بند و باری و غیر اخلاقی صورت گرفته و وعده‌های انتخاباتی نیز پوچ و بی‌اساسند و در نتیجه در این جوامع افرادی برگزیده می‌شوند که به دنبال کسب قدرت برای خود و گروه‌های خود هستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول