اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/45

انتخاب صحیح مانع از ورود سودجویان به مجلس می‏شود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: انتخاب صحیح در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانع از ورود سودجویان به مجلس می‏شود.

انتخاب صحیح مانع از ورود سودجویان به مجلس می‏شود

حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران  ایران را خاستگاه ملتی ولایی خواند و افزود: حمایت از مقام عظمای ولایت امر مهمی است که مردم این مرز و بوم اسلامی بارها و بارها در حماسه‏های متعددی مانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس، 9 دی و ... بر گوش جهانیان فریاد زده‏اند.

احمدزاده، گزینش فرد اصلح را دومین وظیفه مردم در انتخابات خواند و افزود: پس از اصل مهم و بی‏بدیل حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح جهت سپردن امور کشور برای چهار سال نیز نباید فراموش شود.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: افراد مخلص، خدوم، ولایی و دانشمند می‏توانند نمایندگانی شایسته برای مردم در صحن بهارستان باشند.

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: اما اشخاصی که با باند‏بازی و پیگیری اغراض سودجویانه خود به دنبال کسوت نمایندگی می‏گردند هرگز گزینه مناسبی برای ورود به گود قانون‏گذاری کشور نخواهند بود.

احمدزاده با بیان اینکه شناخت فرد اصلح کار چندان دشواری نیست، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‏هایی مانند مشورت با دیگران، گفت‏وگو با روحانیت، کارشناسان سیاسی و سود جستن از اصل تحقیق و بررسی می‏توان کاندید اصلح را به مجلس شورای اسلامی گسیل داشت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول