اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

مجلس نهم به دست فرزندان انقلابی مطیع ولایت خواهد افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به شاخص‌های نمایندگان برتر برای مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم با رای مردم ولایتمدار ایران اسلامی به دست فرزندان انقلابی مطیع قانون و ولایت فقیه خواهد بود.

مجلس نهم به دست فرزندان انقلابی مطیع ولایت خواهد افتاد

حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به شاخص‌های نماینده برتر اشاره کرد و گفت: وفاداری به نظام و قانون اساسی که ماحصل مجاهدت‌ها و خون شهدا است و التزام به ولی فقیه از شاخص‌های نماینده مطلوب برای مجلس شورای اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه افزود: فعالیت در محور قانون، تخصص لازم برای پیگیری مطالبات مردم و نظارت بر برنامه‌ها و وضع قوانین مطلوب نیز باید برای انتخاب نماینده اصلح مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کاندیداها نباید با وعده‌های نامناسب و خارج از توان نمایندگی خود را معرفی کنند تا در آینده با عدم اجرایی شدن آن روبرو شوند.

ذاکری‌خطیر با تاکید بر اینکه نماینده باید در جایگاه اصلی خود به انجام وظیفه بپردازد و به جای استاندار، فرماندار و یا مسئولان اجرایی دیگر قرار نگیرد، خاطرنشان کرد: کاندیداها مردم را به عنوان ولی‌نعمت خود بدانند و آنان را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان قرار ندهند.

مسئول بسیج طلاب شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه مردم همواره نشان داده‌اند که جلوتر از مسئولان به وظایف‌شان عمل می‌کنند، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود بارش برف و باران بیانگر در صحنه بودن آنان در دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب است.

مولف شش جلد کتاب دینی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه امروز ملت ایران به عنوان نمونه و الگو برای کشورهای مختلف مطرح هستند، بیان داشت: رشد 11 درصدی علمی کشور موجب افزایش امیدواری دوستداران این نظام است و مردم و مسئولان باید از فرصت‌ها و استعدادهای جامعه به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه افزود: آرمان‌ها و دورنمای پیشرفت و توسعه و عدالت مورد نظر مقام معظم رهبری باید در اولویت نمایندگان مجلس و مردم باشد.

وی جوانان ایران اسلامی را بیدار و در صحنه توصیف کرد و گفت: دشمن ما دشمنی است که در فتنه سال 88 با اندک بهانه‌ای به میدان آمد و امروز نیز پادشاه عربستان سعودی که دستانش به خون شیعیان آلوده است، 18 میلیون دلار برای سران فتنه سرمایه‌گذاری می‌کند.

ذاکری‌خطیر عنوان کرد: خیزش کشورهای اسلامی به نفع نظام اسلامی ما رقم می‌خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نهم با رای مردم ولایتمدار ایران اسلامی به دست فرزندان انقلابی مطیع قانون و ولایت فقیه خواهد بود، متذکر شد: مردم به سران و اعضای جریان فتنه و انحراف که وابسته به استکبار هستند، اجازه تصاحب مجلس را نمی‌دهند و مردم این نکته را به خوبی درک می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول