اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد:

تکریم ارباب‎رجو‎ع رویکرد دانشگاه علوم پزشکی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان رویکرد مدیریتی خود را تفویض اختیار، تکریم ارباب رجوع و همکاران عنوان کرد و آن را از اصول مدیریت در دانشگاه دانست.

تکریم ارباب‎رجو‎ع رویکرد دانشگاه علوم پزشکی گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله عباسی صبح امروز در جمع معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: مبنای اصلی مدیریت در این دانشگاه آیین نامه‎های اجرایی مدیریت و موسسات آموزش عالی بوده و ضرورت دارد هر یک از معاونان نسبت به اجرایی کردن آن در حوزه‎کاری خود برنامه‎ریزی لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: تدوین برنامه جامع سلامت استان برای مشخص شدن مطالبات نظام سلامت از بخش‌های مختلف درون دانشگاه و دستگاه‎های برون بخشی (دولتی و خصوصی) در شکل‎گیری اهداف توسعه دانشگاه امری ضروری است.
عباسی تدوین این برنامه بر اساس وضعیت موجود سند چشم‌اندازه برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع علمی کشور، بهره‎مندی از همه توان دانشگاه و مشارکت فعال معاونان و مدیران از دیگر ملزومات است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر بازدیدهای مستمر و برنامه‎ریزی شده واحدهای مختلف تحت پوشش از سوی معاونان و مدیران سطوح مختلف دانشگاه خاطرنشان کرد: این بازدیدها باعث شناخت بیشتر دغدغه‎های سازمانی مدیریتی و پرسنلی خواهد شد که حل مشکلات رضایت بیشتر کارکنان و ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت.
عباسی در پایان گفت: مسئولان دانشگاه تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به افراد جامعه و همه مشتریان خود را به بهترین شکل و در کوتاه‎ترین زمان ممکن سرلوحه کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول