اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش هشدار داد:

برخورد با اداراتی که ارباب رجوع را تکریم نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: با اداراتی که تکریم ارباب رجوع را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با اداراتی که ارباب رجوع را تکریم نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی عصر امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهر آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان بوشهر است و در محور مواصلاتی سه استان کشور قرار دارد و رسیدگی به طرح‌های نیمه‌تمام این شهر امری مهم است.
وی افزود: بولوار انقلاب به عنوان خیابان اصلی این شهر در واقع جاده مواصلاتی استان بوشهر به سمت خوزستان و هرمزگان است و تکمیل و تجهیز این بولوار در دستور کار شهرداری قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد 13 پروژه نیمه تمام به بهره‌برداری رسیدند و هم‌اکنون در اختیار شهروندان قرار دارند.
رضایی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت آبپخش است و از همه توانمندی شورا و شهرداری برای دست یافتن به این هدف استفاده می‌کنیم.
وی گفت: استقرار ادارات و نهادهای مختلف در بخش تازه تاسیس آبپخش را نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آبپخش پیگیری می‌کنیم و از مسئولان ارشد شهرستان دشتستان و استان بوشهر انتظار داریم در این راستا همکاری کنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای مختلف آبپخش باید مهم‌ترین اولویت باشد و با ادارات و نهادهایی که در این راستا، کم‌کاری کنند برخورد شدید می‌کنیم.
رضایی بیان کرد: برای فروش خرمای امسال نخلداران آبپخش مذاکرات زیادی انجام داده‌ایم و بر اساس قول مساعد نماینده دشتستان در مجلس به فضل خدا این مشکل به زودی مرتفع می‌شود.
وی اضافه کرد: نخلداران آبپخش در چند سال گذشته به دلیل فروش نرفتن خرمای تولیدی خود متضرر شده‌اند و باید در سال جاری این مشکلات و ضررها جبران شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول