اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

روح بسیجی بودن در جامعه باید گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: روح بسیجی بودن و پاسداری را در جامعه گسترش داد.

روح بسیجی بودن در جامعه باید گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در جمع سپاهیان استان بوشهر اظهار داشت: با بیداری و بصیرتی که شما ایجاد می‌کنید ماهیت دشمنانی که در جهت نابودی انقلاب و اسلام قدم بر می‌دارند افشا می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت:  ولایتمداری ضامن اصلی بقای انقلاب ایران است.

صفایی بوشهری پاسداران را به مالک اشتر های زمان توصیف کرد و  ادامه داد: بازنشستگی پایان دوره خدمت شما نیست بلکه از فضای خدمت رسمی خود وارد فضای بسیار وسیع اشاعه فرهنگ پاسداری و بسیجی در جامعه هستید.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه تهاجم در زمینه‌های مختلف بسیار زیاد شده است خواستار وحدت تمام طیف‌های مردم در جهت دفع و رفع تهاجمات دشمنان شدند.

صفایی بوشهری در بخش دیگر ضمن تشکر از حضور پر رنگ بازنشستگان نیروهای مسلح در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را نشان از ولایتمداری مردم استان بوشهر دانست و گفت: باید روح بسیجی بودن و پاسدار ی را در جامعه گسترش داد.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به انتخاب از این عزیزان خواستار هدایت جامعه جهت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات شدند تا بار دیگر بصیرت مردم و فرمانبرداری از رهبر به جهان استکبار ثابت شود.

شما عزیزان از مصادیق بارز پاسداری از حریم ولایت هستید.

وی در ادامه سخنان با بیان اینکه نخستین پاسدار جهان اسلام علی (ع) بوده گفت: سپاه پاسداران ایران به علی‌بن‌ابیطالب (ع) اقتدا کرده‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از سعادت‌های انسان در زندگی سبقت درکار خیر است، ادامه داد: شما عزیزان در عرصه انقلاب‌، ایمان و ولایتمداری پیشگام هستید.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه هر کدام از شما عزیزان کلمه طیبه خدا هستید، اظهار داشت: ریشه شما در ایمان، معرفت، اعتماد به نظام، اسلام، انقلاب و اهل بیت است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول