اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر:

بسیجی همیشه آماده انجام وظیفه در رکاب رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با اشاره به اینکه فروتنی، تواضع، حسن خلق، رفاقت و انتظار از ویژگی‌های بسیجیان است، گفت: یک بسیجی واقعی منتظر مصلح کل است و همیشه آماده است تا در رکاب رهبری وظیفه خود را انجام دهد.

بسیجی همیشه آماده انجام وظیفه در رکاب رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از شرکت برق منطقه‌ای باختر، آرش کردی در همایش میثاق بسیجیان با ولایت که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت برق منطقه‌ای باختر و حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج واژه مقدس و عزیزی است که از هر زاویه‌ای به آن نگاه می‌کنیم به طراوت و تازگی آن پی می‌بریم و درمی‌یابیم که انصافا واژه «شجره طیبه» یک واژه با مسمی و معنادار برای آن است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مانند گلستان و باغی است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی کاشته شده و یکی از شجره‌های آن نهاد بسیج است که پس از 33 سال تبدیل به یک درخت تنومند شده و ثمرات زیادی را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با اشاره به اینکه مهمترین اصل و میوه این درخت آگاهی و بصیرت است، تصریح کرد: در طی دو سال اخیر اثرات و حاصل میوه این درخت را به شکل محسوسی شاهد بوده‌ایم.

کردی در ادامه اطاعت از رهبری و ولایت‌مداری، ایستادگی در برابر دشمن، ایثار و از خود گذشتگی، حضور همیشگی در صحنه‌های حساس و عزت نفس را از خصوصیات این شجره طیبه عنوان کرد و بیان کرد: زیباترین و کامل‌ترین جملات در وصف بسیجیان است و امام (ره) و مقام معظم رهبری بسیج را به بهترین شکل ممکن معرفی و توصیف کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: دو خدمت عمده در سطح وزارت نیرو در حال ارائه است که شمول عمومی دارد و آن دو خدمت خطیر در حوزه آب و برق است.

مشاور وزیر نیرو نیز در این همایش با بیان اینکه در وزارت نیرو 95 درصد کارکنان بسیجی هستند، گفت: بسیجیان در وزارت نیرو نقش بسیار مهم و ارزشمندی را بر عهده دارند که باید با هوشیاری در انجام وظایف خطیر خود کوشا باشند.

سردار ابراهیم راحمی با اشاره به اینکه بسیج باید برای عملکرد بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر نیروهای متخصص و متعهد را جذب کند، اظهار داشت: بسیجیان با خدمات شبانه‌روزی خود در راستای توسعه و بهبود فعالیت‌ها، پیشرفت پروژه‌ها و حفظ و نگهداری و تعمیرات شبکه‌های انتقال انرژی نقش موثری را ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح کیفی ادامه داد: استفاده از خلاقیت‌های بسیجیان موجب ارتقا و پیشبرد هر سازمانی خواهد شد و نیروهای بسیجی نیز باید با ورود به حوزه‌های تخصصی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ نیروهای بسیجی مخلص و کارآمد برگزاری حلقه‌های صالحین، اطلاع‌رسانی صحیح و برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی برای آنان، لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این همایش با اشاره به اینکه برق انرژی حیاتی است و کار وزارت نیرو یک کار حیاتی و حساس است، افزود: انرژی برق اصلی‌ترین و ضروری‌ترین عامل در توسعه صنایع کشور است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی اظهار د اشت: برق تقریبا در زندگی 75 میلیون جمعیت ایران نقش مهمی را ایفا می‌کند و قطع آن حتی برای چند لحظه ممکن است سلامت و امنیت شهروندان را به خطر اندازد و خسارت سنگینی به زندگی آنها وارد کند.

وی با اشاره به اهمیت و استراتژیک بودن برق و نیاز تمام مراکز حساس کشور به این انرژی افزود: وزارت نیرو باید با انجام تحولات زمینه رشد و پیشرفت را در کشور فراهم کند.

در ادامه این همایش جلسه پرسش و پاسخ فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه بسیج شرکت‌های صنعت برق استان مرکزی با حضور آقای صحرا پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر برگزار شد. 

در این همایش که فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر، جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان مرکزی نیز حضور داشتند در پایان، جلسه پرسش و پاسخ فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه بسیج شرکت‌های صنعت برق استان مرکزی با حضور صحراپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول