اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه‌های بانک کشاورزی کرمان اعلام کرد

پذیرش و بررسی 5250 طرح‌ اشتغالزایی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه‌های بانک کشاورزی شمال استان کرمان گفت: بانک کشاورزی شمال استان کرمان در زمینه طرح‌های اشتغالزایی بیش از 5 هزار 250 طرح را بررسی و پذیرش کرده است.

پذیرش و بررسی 5250 طرح‌ اشتغالزایی در کرمان

سعید ربیع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بانکداری الکترونیک اظهار داشت: بانک کشاورزی شمال استان کرمان تا پایان دی ماه ‌سال جاری با نصب 70 دستگاه خودپرداز دیواری و 17 دستگاه خودپرداز سالنی خدمات فراوانی را به مشتریان خود ارائه کرده و عملکرد انجام خدمات و تراکنش‌ها در سطح استان در این زمینه بیش از دو برابر سال گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین 3 هزار و 570 پایانه فروش تا پایان دی ماه سال جاری در شمال استان نصب شده که تمام‌ پایانه‌ها از ابتدای سال بیش از 800 هزار تراکنش را به مبلغ 992 میلیون و 990 هزار ریال انجام داده‌اند.

ربیع‌پور بیان داشت: در حمایت از محصول پسته به بخش بازرگانی و صادرکنندگان بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و به همین دلیل در سال 89 بانک کشاورزی به عنوان همیار برتر صادرکنندگان استان اعلام شد.

وی افزود: در زمینه طرح‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی و اشتغال روستایی بیش از 5 هزار 250 طرح بررسی و پذیرش شد و برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از 5 هزار فرصت شغلی در استان کرمان فراهم شود.

ربیع‌پور با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و خسارت ناشی از زلزله، سرمازدگی، گرمازدگی، آفت و نامناسب بودن کمیت و کیفیت محصولات به لحاظ کمبود آب یا نامناسب بودن آب کشاورزی در مناطقی از استان کرمان تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های وارده در این زمینه و عدم توانایی بازپرداخت ‌بدهی‌های سررسید شده، مجوزهایی اخذ شد تا نهایت مساعدت و کمک را با بدهکاران به عمل آورده شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بخشودگی جرائم دیرکرد وام‌ها به شرط تسویه و در غیر این صورت تقسیط چهار ساله اصل و سود بدهی‌ها صورت گیرد و در شعبه‌های بانک عملیاتی شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ربیع‌پور ابراز داشت: در این راستا دستورالعمل جدیدی با عنوان بند 28 ماده قانون بودجه سال 90 مبنی بر تقسیط بدهی تولیدکنندگان بخش کشاورزی به مدت پنج سال با شرایط خاص ابلاغ شده که در زمینه تعیین تکلیف وضعیت بدهی بدهکاران بسیار مناسب است.

وی افزود: در این راستا تا پایان دی ماه ‌سال جاری بیش از 23 هزار فقره بدهی بدهکاران تقسیط و تعیین تکلیف شده است.

ربیع‌پور با اشاره به رتبه‌های کسب شده مدیریت شعب بانک کشاورزی شمال استان کرمان در تجهیز منابع گفت: رتبه اول کشوری در جاری کشاورز در سال 90، رتبه هشتم در کانال‌های ارتباطی در بانکداری الکترونیک در سال 90 و رتبه چهارم در جذب منابع در کل بانک کشاورزی در آذر ماه سال جاری از جمله این موارد است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول