اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

پرداخت 3 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کردستان از پرداخت 3 میلیارد و 90 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس در استان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستان

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 50 درصد از اعتبار یاد شده مربوط به مشاغل خانگی و 50 درصد دیگر مشاغل خرد است.

وی با بیان اینکه در همین راستا تفاهمنامه‌ای بین کمیته امداد و بانک مسکن استان از 11 بهمن در حال اجرا است، تصریح کرد: پرونده‌های متقاضیان این تسهیلات در حال حاضر آماده و ظرف 48 ساعت تحویل شعب بانک‌ مسکن داده می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان بهمن ماه امسال زمینه پرداخت این تسهیلات به مددجویان معرفی شده در سراسر استان فراهم و به آنان پرداخت می‌شود.

به گفته وی با صرف این میزان اعتبار و کمک‌های خود امداد برای 800 نفر از مددجویان واجد شرایط و متقاضی شغل در استان ایجاد شغل می‌شود.

ایجاد 10 هزار و 850 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تا پایان سال‌جاری هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول