اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

انقلاب اسلامی با اثرگذاری جهش‎دار در جهان شناخته شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: انقلاب اسلامی با اثرگذاری جهش‎دار در جهان شناخته شده است.

انقلاب اسلامی با اثرگذاری جهش‎دار در جهان شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع مردم شهرستان گرگان اظهار داشت: انتقال ارزش‎های اسلامی یکی از دستاوردهای نظام است که بیداری منطقه و سایر کشورهای جهان ناشی از همین انقلاب است.

وی مواجهه قوی با دشمن را از دیگر قوت‎های نظام اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه در تحریم، سخت‌گیری‎های شدید بیگانگان و غربی‎ها وجود داشت اما ایران به پیشرفت‎های علمی چشمگیری دست پیدا کرد و امروز در علوم هوافضا، فنی مهندسی، سلول‎های بنیادی، انرژی هسته‎ای و پزشکی به پیشرفت‎های خوبی دست پیدا کرده و حرفی برای گفتن دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه زیرساخت‎ها در کشور با وجود تحریم‎های دشمن فراهم شده است، یادآور شد: آمریکایی‎ها در موضوع بنزین به این مسئله دل بسته بودند که اگر ایران را در این یک قلم جنس تحریم کنند ایران زمین‌گیر و ناچار به تسلیم خواهد شد.

جمشیدی اضافه کرد: زمانی مصرف بنزین در کشور روزانه حدود 82 میلیون لیتر بود و میزان کل تولیدات داخل نیز روزانه حدود 45 میلیون لیتر بود و اینها تصور می‎کردند تقریبا نیمی از نیاز کشورمان را باید وارد کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: افزایش خودروهای سریع‎السیر، بازسازی و نوسازی ناوگان سبب شد تا بنزین در داخل کشور در دولت‎های نهم و دهم به خوبی مدیریت شود و در این راستا بخشی از کاربری پتروشیمی تبدیل به تولید بنزین شد و به سرعت در این زمینه خودکفا شدیم که چندی پیش وزیر نفت اعلام کرد که در تولید بنزین شاید در سال آینده صادرکننده این انرژی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: اینها زیرساخت‎های مهمی است که در کشور زمینه آن مهیا شده و به لطف الهی همه توطئه‎های دشمن برای پیاده‎سازی نقشه‌های پوشالی‎اش خنثی شد.

جمشیدی با بیان اینکه امنیت در ایران مطلوب و مثال‎زدنی است، خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‎های وزارت کشور آن هم بر اساس اطلاعات همه‌جانبه‎ای که در حوزه امنیتی و انتظامی صورت گرفته وضعیت استان گلستان یک وضعیت عادی و مطلوبست که همه اینها از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول