اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

انقلاب ایران اسلامی به انقلابی جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: انقلاب ایران اسلامی به برکت رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام و مقام معظم رهبری به انقلابی جهانی و بین‌المللی تبدیل شده است.

انقلاب ایران اسلامی به انقلابی جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه پیش از ظهر امروز در جمع خانواده شهدای شهر گیان اظهار کرد: باید از هر فرصت مناسب استفاده کرد تا بتوان نسل سوم و چهارم انقلاب را با آرمان‌ها، اهداف، خدمات و تلاش‌های شبانه روزی دولتمردان آشنا کرد زیرا مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد معرفی ابعاد شخصیتی و وجودی حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: بازگو کردن حالات شخصیتی حضرت امام برای این نسل که تشنه مفاهیم و آرمان‌های ناب نظام اسلامی و دوران پرشور انقلاب هستند ضروری است.

وی ایمان به خدا، اعتقاد در هدف و عمل و اخلاص در آنها را از ویژگی‌های بارز حضرت امام خمینی(ره) خواند و بیان داشت: این ویژگی‌ها را باید به درستی برای نسل جوان بازگو کرد زیرا اگر قدرت ایمان و اراده امام خمینی(ره) نبود کشتی پرتلاطم انقلاب هرگز به سرمنزل مقصود نمی رسید.

امام جمعه شهر گیان نیز در این نشست شهر گیان را یکی از مناطق اثرگذار در دوران انقلاب به واسطه مردمان مومن، ولایتمدار و انقلابی خواند و تصریح کرد: نخستین پایگاه بسیج در این منطقه توسط جوانان انقلابی بنیانگذاری شد که سهم بزرگی در خودسازی جوانان در آن زمان و هم اینک دارد.

حجت الاسلام مجتبی افتخاری گفت: تقدیم بیش از 50 شهید این شهر را که اکثراً از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند نشان عشق و علاقه آنها به امام، رهبری و نظام اسلامی است بنابراین افزایش زیرساخت های فرهنگی در این بخش نیاز اصلی جوانان این بخش است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول