اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

175 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرا

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: 175 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی برای جمع‌آوری آرا مردم در نظر گرفته شده است.

175 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرا

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری ظهر امروز در جلسه ستاد انتخاباتی خوی گفت: 114 شعبه اخذ رای ثابت بوده و بقیه سیار است که ‌در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌‌های خوی و چایپاره برای جمع‌آوری آرا مردم آماده‌اند.‌

وی افزود: یک بخش از حوزه شهرستان خوی به صورت مکانیزاسیون با 140 نفر کاربر رایا‌نه که قبلاً آموزش‌های لازم را دیده‌اند برگزار می‌شود.

این مسئول انتخابات را نماد سرنوشت مردم دانست و افزود: مردم ایران در 12 اسفند بار دیگر ثابت خواهند کرد که از ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: لازم است به انتخابات به عنوان حیثیت، آبرو و شرف نظام نگاه و فضا را به گونه‌ای فراهم کرد که مردم بدانند با حضور خود کاری سترگ انجام می‌دهند.

عماری در ادامه تأکید کرد: مردم ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کنونی جهان با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و در پرتو این حضور‌، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام را در صحنه‌های بین‌المللی افزایش خواهد داد.

عماری با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام برای مخدوش جلوه دادن انتخابات آینده ایران تأکید کرد:‌ هر اندازه که حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر و همراه با آگاهی باشد بر عظمت و اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.

وی وحدت و اتحاد مردم و مسئولان را یکی از رموز موفقیت نظام اسلامی دانست و یادآور شد: در سایه وحدت و همدلی است که کارها پیش می‌رود و اهداف انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

عماری در این جلسه از مسئولان دستگاه‌های اداری خواست علاوه بر حفظ بی‌طرفی، زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم آورند.

این مسئول گفت: اینکه پیروز انتخابات خوی کیست برای ما مجریان انتخابات فرق نمی‌کند هدف ما برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول