اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 اسفند امسال

چهارمین انتخابات نظام مهندسی معدن همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: چهارمین انتخابات نظام مهندسی معدن استان همدان امسال در تاریخ 18 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

چهارمین انتخابات نظام مهندسی معدن همدان برگزار می‌شود

محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری چهارمین انتخابات نظام مهندسی معدن استان همدان امسال در 18 اسفند ماه امسال اظهار داشت: این انتخابات با هدف انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن که به طور منظم هر چهار سال یک بار انجام می‌پذیرد.

وی گفت: در همین راستا جلسه معرفی نمایندگان این دوره انتخابات که شامل 12 تن از مهندسان معدن، زمین‌شناسی و نقشه‌برداری است با معرفی نمایندگان در سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تأکید کرد: کاندیداهای این دوره آقایان اولیایی، خاکی، حسینی، رضویان، منفرد، نوروزی، مالمیر، جوادی، یوسفی یگانه، محمدی اخوان، حقیقی و عشایری هستند.

وی ابراز داشت: نظام مهندسی معدن با هدف حفظ و افزایش بهره‌وری منابع معدنی که سرمایه‌های ملی تجدیدناپذیر، تنسیق امور مربوط به مشاغل و حرفه‌های فنی و مهندسی در فعالیت‌های معدنی، تأمین موجبات رشد و اعتلای مهندسی معدن در کشور، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیت‌های معدنی تشکیل شده است.

فرشچی‌موحد افزود: از اهداف دیگر نظام مهندسی معدن می‌توان به بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات، ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه‌ها در بخش معدن، وضع مقررات به منظور اطمینان از رعایت اصول ایمنی، بهداشت، بهره‌دهی مناسب، حفظ محیط زیست، صرفه اقتصادی و نظارت بر اجرای آن اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین فراهم ساختن زمینه همکاری میان وزارت صنایع و معادن و تشکل‌های مهندسی حرفه‌ای و صنعتی در بخش معدن، ایجاد زمینه‌های مشارکت صاحبان حرفه‌های مهندسی معدن در تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و عمرانی کشور، ایجاد و تحکیم روابط حرفه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی و معرفی نمایندگان برای شرکت در مجامع علمی و فنی را از دیگر اهداف نظام مهندسی معدن می‌توان شمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان گفت: تمام اعضای نظام مهندسی معدن که حقوق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند می‌توانند در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول