اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کم‌خرج‌ترین دفاع در برابر دشمن حضور در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: کم‌خرج‌ترین دفاع در برابر دشمنان داخلی و خارجی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس است.

کم‌خرج‌ترین دفاع در برابر دشمن حضور در انتخابات است

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: کم‌خرج‌ترین دفاع در برابر دشمنان داخلی و خارجی حضور حد‌اکثری مردم در تمام صحنه‌ها به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ است.

وی با توجه به اهمیت انتخابات گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به نزدیکی نهمین دوره انتخابات مجلس در آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار دارند که اوج عزت و اراده ملی ایرانیان را در جهان به نمایش می‌گذارد.

متقی تصریح کرد: مردم متعهد کوهبنان با حضور پرشور و حداکثری خود در کنار صندوق‌های رأی چشم بدخواهان، دشمنان و فتنه‌گران را کور می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه از عمر پر از خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر سپری می‌شود، مردم متعهد و آگاه ایران اسلامی به اهمیت نقش تعیین‌کننده خود در تمام‌ صحنه‌های انقلاب آگاه‌تر و بیدارتر می‌شوند و راز دوام و بقای انقلاب خود را بهتر درک می‌کنند.

متقی عنوان کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب که دست دشمنان از غارت و چپاول اموال این ملت کوتاه شده است، دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از صحنه‌های انقلاب دور نگه دارد.

وی ابراز داشت: در این راستا به انواع مکر و حیله متوسل شده، اما به لطف خداوند‌، حضور گسترده و پر‌شور مردم در صحنه‌های گوناگون از ابتدای انقلاب تا‌کنون این حقیقت به اثبات رسیده که از وحدت مردم چیزی کاسته نشده و دشمنان حسرت گسستن این یکپارچگی را به گور می‌برند.

فرماندار کوهبنان گفت: در شهرستان کوهبنان 22 صندوق ثابت و سیار به منظور اخذ رأی در نظر گرفته شده و تمام عوامل اجرایی، نظارتی و اعضای صندوق‌ها مشخص شدند.

متقی عنوان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و در خور شأن انقلاب را دارند و با حضور حداکثری مردم و با استناد به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری با انتخاب افرادی صالح شاهد مجلسی پویا، خدمتگزار و در خط ولایت و رهبری هستیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول