اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه خلخال و کوثر:

شیطنت در انتخابات طمع نابکار دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه خلخال و کوثر گفت: شیطنت در عرصه انتخابات پیش روی مجلس از اهداف پلید دشمنان نابکار در تضعیف نظام اسلامی است.

شیطنت در انتخابات طمع نابکار دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی نمایندگان فرمانداری در شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در سالن اجتماعات فرمانداری خلخال اظهار داشت: در 30 دوره انتخابات برگزار شده در ایران جبهه استکبار تمام توان خود را به کار گرفته است تا در سلامت انتخابات ایران خدعه و خدشه وارد کند اما در تمام صحنه‌ها با شکست سنگینی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت انتخابات با توجه به ترفند‌های مختلف دشمن امسال نیز سبب شده تا همه با هوشیاری و آمادگی بیشتر در صحنه حاضر شده و پاسخی دندان‌شکن به فتنه‌گری‌های دشمن که قصد برهم زدن سلامت و اعتماد انتخابات ایران را دارد وارد کنیم.

رئیس حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بهترین راه مقابله با این حرکت ناشایست را از سوی استکبار و مزدوران داخلی آنها توجه و دقت بیشتر به سلامت برگزار‌کنندگان و روند جاری انتخابات توصیف کرد و افزود: تمام نمایندگان فرمانداری باید با دقت در انجام وظایف و امورات محوله فعالیت کنند.

عبداللهی بیان داشت: حتی کوچک‌ترین کوتاهی و قصور از این افراد قابل قبول نیست چرا که سلامت انتخابات اهمیتی به مراتب ارزشمند‌تر از برخی خواسته‌ها و مطلوب‌های ثانویه دارد.

این مسئول یادآور شد: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه جنوب استان و شهرهای خلخال و کوثر آماده شده و کلاس‌های آموزشی کاربران نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین خواستار مشارکت حداکثری همراه با آرامش و رعایت حقوق مردم و نامزد‌ها شد.

عبداللهی ادامه داد: در کنار حفظ و حراست از سلامت انتخابات توسط مجریان و دست‌اندرکاران شایسته است مردم نیز با رصد تحولات به برقراری زمینه برگزاری سلامت انتخابات کمک کنند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه ندهند دلالان انتخاباتی فضا را ملتهب کنند.

وی توسل به ابزار پول، ثروت و قدرت را در صحنه انتخابات که اهانت آشکار به ساحت حسن انتخاب مردم اعلام کرد و افزود: هر کاندیدایی که با چنین ابزارهایی در صحنه حاضر باشد در ابتدا به شأن خود و در مرحله بعد به جایگاه مردم توهین کرده و شایستگی حضور در بالاترین جایگاه تصمیم‌گیری کشور را ندارد.

در این جلسه مسئول کمیته اطلاعات و فناوری ستاد انتخابات شهرستان خلخال نیز از برگزاری مناسب کلاس‌های آموزشی کاربران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خلخال خبر داد.

عادل قربانی اضافه کرد: این کلاس‌ها با هدف آشنایی کاربران به سیستم استعلام کد‌ملی با شرکت 90 نفر از کاربران در سایت دانشکده علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای خلخال برگزار شد.

 

انتخابات آزمایش بزرگ اجتماعی ـ سیاسی است

فرماندار خلخال همچنین در همایش تجلیل از فعالان دهه فجر و اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی خلخال به رویداد بزرگ سیاسی – اجتماعی پیش روی ملت ایران یعنی انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: عرصه انتخابات آزمایش سیاسی ـ اجتماعی مردم است و مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

عبداللهی با تجلیل از برنامه‌ریزان و فعالان دهه فجر، هنرمندان و اقشار مختلف و ولایی خلخال در تدارک برنامه‌های متنوع دهه فجر و برگزاری آبرومند آنها در این ایام از صحنه 22 بهمن به عنوان صحنه غیظ دشمنان و برانگیخته شدن خشم نظام کفر یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بعد از قبولی در آزمون 22 بهمن در آزمون حساس دیگری روز 12 اسفند امسال شوکت خود را بار دیگر به نمایش می‌گذارد و به دشمنان درس تاریخی دیگر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان به اجرای برنامه پرداخته و در پایان مراسم از فعالان دهه فجر، ادارات فعال و برگزیدگان هنرهای تجسمی خلخال از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول